Gjest member-296438 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Samspill Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Det blir jo veldig mørkt da Liker godt at det er instrumentene som er i fokus og selvsagt damen. De to beina bak gir en ekstra dimensjon til bildet. Noe tidløst over dette bildet, kunne liksom vært tatt når som helst hvor som helst. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Dette ble stemningsfullt og fint! Likte godt glansen i celloen (eller hva det er for noe..) og ansiktsuttrykket hennes. Godt jobba! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 God bruk av lyset her. Tenker kanskje 1 cm kutt nede for å få en litt renere avslutning på celloen nede til høyre. Jeg tenker også en V2 der du kutter til venstre for henne slik at du kommer rett utenfor noe hår som synes nede bak ryggen hennes. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 God komposisjon som gjør bildet spennende å betrakte. Samspillet mellom musikere ser ut til å være i orden. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Godt formidlet stemningsbilde! Både komp og etterbehandlingen er typisk for Pentaxen, dvs helt supert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
avedon Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Et utrolig s/hv bilde slik jeg liker det, ellers heller jeg mye til kommentaren til hsp, tidløst. Mvh. Roy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Stilig s/hv gatefoto , der kvinnens halvt opplyste og smilende ansikt gjorde hele bildet . Flott fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg