Gå til innhold

Steder vi er glad for å ha, men helst ikke vil se3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

En slik plass i hvert fall jeg glad vi har, og noen ganger har jeg vært fryktelig glad for å se det også....
Kreativ fin etterbehandling, der det lyser opp. Nesten som om det er et bygg der en aner at det er håp, for hva det måtte være av grunner. Fint perspektiv.
Fin serie Helene og ha en knasende flott helg:-)

Endret av member-296438
Lenke til kommentar

En slik plass i hvert fall jeg glad vi har, og noen ganger har jeg vært fryktelig glad for å se det også....

Kreativ fin etterbehandling, der det lyser opp. Nesten som om det er et bygg der en aner at det er håp, for hva det måtte være av grunner. Fint perspektiv.

Fin serie Helene og ha en knasende flott helg:-)

Ja, det kan være godt å se sykehuset når nøden er størst, det er sant nok. :) Håper du får en fortreffelig helg uten at du må innom dette stedet. :wee: Tusen takk for fin kommentar igjen! :new_woot:

Lenke til kommentar

Nei, sjukehus er vel ikke det hyggeligste.

Men hvertfall fint innrammet av hvite blomster på tre busker her.

Roar

Hei Roar!  Hvor har det blitt av pirkefingeren? Har du vært på sykehuset og fått den amputert? :mellow:

Hihi..Ha en flottings helg og takk for kommentar! ;)

Lenke til kommentar

Har aldri sett sykehuset så lekkert presentert :)

Litt pirk, det heller litt til venstre, men det kan vel symbolisere den vaklende økonomien der.

Mvh Oddmund

Du har jo fått sjukehuset til å se riktig så hyggelig og koselig ut på dette bildet. Det er nesten noe drømmeaktig over stedet. Ja, bildet heller litt, men det kan jo være meningen også.

Synes det var vellykket, jeg!

God helg.

Tusen takk for hyggelige kommentarer begge to :) Jeg har faktisk ikke tenkt over at bildet heller, så det er nok jeg som ikke helt er i vater tenker jeg.. :huh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde med en etterbehandling som er i ferd med å bli din signatur.

Flott dus fargepalett og med trærne som ramme rundt sykehuset.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...