Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny luksus bil til max 550.000kr

Anbefalte innlegg

Henta bilen min denne uken og er veldig fornøyd, har ingenting negativt å si om den bortsett fra at den kosta så mye...

Adaptive cruise control, soft close dører, keyless key og komfort seter m/kjøling på setene var ting jeg ikke hadde på kravlista mi, men nå når bilen har det så synes jeg det er utrolig kjekt å ha og bruker det ofte. Ville nok ikke kjøpt en bil som mangler disse tingene neste gang selvom man sikkert kan overleve uten :p Bluetooth fungerer også helt fint, streamer fra spotiy på mobilen uten at jeg trenger å ha noe adaptere i tillegg. Samtidig står det hvilken sang som spilles av på dashen og skjermen, og man kan endre sang med knappene på rattet :eek:

Er også imponert over hvor stille motoren går (3.0tdi 245hk), kan ikke høre noe diesel klakking i det helle tatt. Akselerasjonen fra 0-100 med sport mode er fantastisk deilig uten noe bråk, og superask og smooth giring, og man blir godt trykt inn i setene. Rett og slett en fantastisk bil alt i alt...

post-79212-0-24200800-1438543742_thumb.jpg

post-79212-0-44083100-1438543750_thumb.jpg

post-79212-0-99306800-1438543772_thumb.jpg

Endret av Iceman22
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer. 

Jeg har ikke en gang sett etter omnoen snur seg etter bilen min, jeg vil bare være fornøyd selv. 

Kjøper alltid bil etter hvordan lysene og grillen ser ut, visste ikke at det var v6 før jeg vaska motoren  :rofl:

Tesla er jo litt spesiell, ventelistene er så lange at det er jo et mirakel at de får tak i den. 

Ytelsemessig er det en fin bil, må bla opp 2-3 x så mye for noe som ligner ellers. 

Lenke til kommentar

Henta bilen min denne uken og er veldig fornøyd, har ingenting negativt å si om den bortsett fra at den kosta så mye...

Adaptive cruise control, soft close dører, keyless key og komfort seter m/kjøling på setene var ting jeg ikke hadde på kravlista mi, men nå når bilen har det så synes jeg det er utrolig kjekt å ha og bruker det ofte. Ville nok ikke kjøpt en bil som mangler disse tingene neste gang selvom man sikkert kan overleve uten :p Bluetooth fungerer også helt fint, streamer fra spotiy på mobilen uten at jeg trenger å ha noe adaptere i tillegg. Samtidig står det hvilken sang som spilles av på dashen og skjermen, og man kan endre sang med knappene på rattet :eek:

Er også imponert over hvor stille motoren går (3.0tdi 245hk), kan ikke høre noe diesel klakking i det helle tatt. Akselerasjonen fra 0-100 med sport mode er fantastisk deilig uten noe bråk, og superask og smooth giring, og man blir godt trykt inn i setene. Rett og slett en fantastisk bil alt i alt...

attachicon.gif20150801_132331.jpg

attachicon.gif20150801_132323.jpg

attachicon.gif20150801_132433.jpg

Gratulerer med flott bil! :yes:

Hadde valgt noe slikt selv hvis jeg hadde hatt bilinteressen jeg hadde for noen år siden.

Men for å strø litt salt i såret... Jeg kjører rundt deg :evil:

Lenke til kommentar

Gratulere med ny bil.

Personlig hadde jeg ikke kjøpt ny(brukt) bil uten Adaptive cruise control.

Så til Dere som kjøper nye biler er det et must have tilbehør.

Så kom igjen til Dere som kjøper nye biler husk Adaptive cruise control, så jeg kan få råd til det om 3-5 år.

Jeg liker bedre BMW men Cupene til Audi ser bedre ut en BMW.

Endret av Maxopp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61265512&searchclickthrough=true

Kanskje litt i overkant, men du sa jo luksusbil såeh....

Har vurdert den før jeg kjøpte A7'en. Men den er litt for gammel, og interiøret ser litt sånn typisk "japsebil plastikk" ut. Den er også dyrere å forsikre pg.a så mye mer hester enn Audien. Diesel er også billigere å fylle og kjøre.

http://www.finn.no/62781556

http://www.finn.no/61885838

Noen av desse to som vekker noe interesse? Ekte menn kjører ekte biler.

Fronten på den første der ser ikke ut med de runde lyktene, den andre ser grei ut. Men fortsatt ikke like kul som A7 synes jeg da ;) Dessuten så har min bedre med ekstra utstyr.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...