JGNotla Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Hei! har kjøpt meg ny telefon. Har fortsatt den gamle, som fungerer. Eg jobbar i industrien, og har med meg telefonen når eg sitter, står, kryper eller går. Det er stor fare for at den kan få seg ein smell. Det eg vurderte var å gå til annskaffelse av tvilling sim. Er det nokon her inne som har erfaring med det? Eg tenkte å ha den gamle telefonen liggjande i garderobeskapet på jobb. Bruka den igjennom arbeidsdagen og skru den av der når eg går heim. Så å skru på den nye, og bruka den på fritida. Har Djuice abonnement, dersom det er av betydning. Vil det fortsatt hagla inn med meldingar og slikt når dagen er omme, eller kan det tidsstyrast? som at den eine telefonen fungerer fra 07.00 - 15.00 og den andre fra 15.00 - 07.00? Har lest på sidene deira at ein kan leggja inn kva mobil det er som skal motta sms, eller om begge skal. men er det kun ei fast innstilling? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Hos både Netcom og Telenor sendes meldinger og samtaler til begge SIM-kortene. Hos Phonero er det kun hoved-SIM som får SMS. Jeg er usikker på hvordan det er med Djuice men siden de er eid av Telenor regner jeg med det går bra. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg har tvillingsim hos NetCom. Jeg kan velge å ha SMS`er sendt til bare hovednummer eller begge. Telefonsamtaler går til begge (Ja, jeg får tapt anrop på den telefonen jeg ikke svarer med). Har ikke mulighet for noe tidsstyring hos NetCom vertfall... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg har hatt tvilling-SIM med Djuice. Begge telefonene mottar SMS. Begge telefonene piper når noen ringer. Du kan ta den telefonen du vil, og den andre gir "tapt anrop" i displayet. Funker greit. Jeg har ikke testet noen form for tidsstyring. Vet ikke om det finnes engang. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Merk at MMS ikke nødvendigvis går til begge telefoner. Hos noen operatører kan man konfigurere dette, hos andre er det ikke mulig å få MMSer til tvillingen (kun til hovedSIM). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå