okjo Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Tornefull vei Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Veldig stilig bilde. god komp og fine farger. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 En lang og tornefull vei å gå stakkar. Men den har jo et skjold som beskyttelse så da går det vel. Her går vel den forlengede linje ut på nedre ramme - ellers kan jo et kutt nede så "fiskekroken" ytterst der forsvinner forsterke akkurat dette. Blir vel en smaksak, men du kan jo scrolle ned for å se virkningen. Da jeg var på Lanzarote i februar- mars i år vrimlet det av slike som denne. Vi fikk bordet fullt noen ganger og måtte vifte dem vekk. Da fløy de, men kom tilbake. beit gjorde de og svina. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Føyer seg inn i rekken av skarpe, fine macrobilder. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 Tusen takk for hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger Mvh Oddmund Lenke til kommentar
okjo Skrevet 4. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2015 En lang og tornefull vei å gå stakkar. Men den har jo et skjold som beskyttelse så da går det vel. Her går vel den forlengede linje ut på nedre ramme - ellers kan jo et kutt nede så "fiskekroken" ytterst der forsvinner forsterke akkurat dette. Blir vel en smaksak, men du kan jo scrolle ned for å se virkningen. Da jeg var på Lanzarote i februar- mars i år vrimlet det av slike som denne. Vi fikk bordet fullt noen ganger og måtte vifte dem vekk. Da fløy de, men kom tilbake. beit gjorde de og svina. Roar Takk for konstruktiv kommentar, jeg syntes billa kom så nær bunnlinja hvis jeg kuttet ved kroken. Har ikke lastet ned alle bildene av den ennå, er på hytta så jeg valgte ut et som jeg syntes så all right ut, redigerte det og la ut. Så jeg har kanskje bilder av den lenger oppe på bladet også. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg