Anarresti Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Hei, HDMI inngangen på min helt nye Lenovo PC fungerer ikke som den skal. Når jeg kobler den til TVen kommer det først noe midlertidig støy etterfulgt av bilde på TVen, men audio kommer bare fra laptoppen. Jeg har forsøkt mye selv og googlet en del uten å komme meg noe nærmere et svar. Jeg ville satt stor pris på råd fra forumet! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Trykk høyreknapp på høyttalerikonet nede ved klokka. Velg avspillingsenheter (eller lignende), trykk høyreknapp på HDMI-utgangen/skjermen du bruker og velg sett som standard avspillingsenhet. (Jeg har Engelsk Windows og er usikker på hva alt heter på Norsk). Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Har du forsøkt å bytte lydkilde? Høyreklikk på den lille høytaleren i taskbar og velg playback devices. ...snipe Endret 2. juli 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anarresti Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Beklager sent svar! Jeg har forsøkt det dere nevner uten hell. Skjekket igjen nå for å se om problemet fortsetter, og det gjør det. Jeg har også krysset av for "Show disabled devices" og "Show disconnected devices", men det eneste som vises er PC høytalerene. Kan det være HDMI inngangen var defekt før jeg fikk PCen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Jeg ville sett etter nyeste drivere til grafikkort/brikke-produsent. Endret 6. juli 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Gå inn på "Lyd" i kontrollpanelet. Der kan du velge annen output for lyd. Lenke til kommentar
Anarresti Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Skal prøve det nå, Sedsberg. RRhoads, jeg har forsøkt alt mulig under "Lyd" på kontrollpanelet uten hell. Outputten vises ikke hva enn jeg gjør. Lenke til kommentar
Anarresti Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Det var visst grafikkort driveren som måtte oppdateres ja! Nå fungerer alt som det skal. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå