AnonymDiskusjon Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Venstre skal være like blå eller blåere en høyre. Hva mener dere? Anonymous poster hash: c4d33...bc0 Anonymous poster hash: c4d33...bc0 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Kvaliteten er nok ikke helt opp mot snittet, du vil trolig ikke kunne få barn med dette. Dessverre. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Kom deg til faglig kvalifisert personell, du får INGEN svar som er gode nok her. Vi kan gjerne være med deg å bedømme blåfargen som varierer fra hvilken monitor hver enkelt av oss sitter på, men hva får du ut av det? Få hjelp av noen som vet hva dem snakker om! For å utdype : Jeg har 2 skjermer av ulik type, på skjerm 1 har resultatet (venstre) en sterke blåfarge, den andre skjermen gir omvendt resultat (litt i groveste laget men). Endret 2. juli 2015 av iNzzain 6 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 På min skjerm er den venstre mye blåere enn den høyre... 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 god kvalitet skal være rimelig mye blåere, ikke sjangs å få ut noe av såpass lys prøve Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 god kvalitet skal være rimelig mye blåere, ikke sjangs å få ut noe av såpass lys prøve Kan du spesifisere at du kjenner til testen? Er dette en typisk prøv-det-hjemme prøve? Isåfall hva er terskelen for falsk positiv osv? Er det hensiktsmessig å utføre den hjemme? Kan du si deg 100% sikker på at TS ikke kan få unger Evelen? Isåfall, ser jeg ingen grunn til å ikke få dette vurdert av helsepersonell, kontra å få beskjed om at du ikke kan få unger av en tilfeldig person på Internett. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 den er nok ikke 100% sikker, men rimelig sikker uten at jeg kan gi noen eksakt prosent Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Var det ikke en test av slike på FBI eller TV2 hjelper deg og det viste seg at de var regelrett svindel, de virket ikke. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 hva er dette for en slags test? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Har aldri hørt om denne testen før, men i mine øyne er iallefall den til venstre blåest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg