Ooooj Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Som tittelen sier: erfaringer med oneplus one og Iwill.no? Er ute etter ny telefon og oneplus one virker perfekt, kanskje litt stor i forhold til iphone 5'en som jeg har nå, men men. Og hvis jeg fant ut at jeg skal kjøpe oneplus one, er den eneste butikken som selger telefonen en nettside med navnet Iwill.no, siden oneplus ikke sender til Norge. Har noen erfaringer med denne nettsiden? Eller en annen mulighet er å kjøpe en brukt en fra finn, derimot jeg vil helst kjøpe en ny. http://www.iwill.no/Mobiltelefon+Android.439/OnePlus+One+4G+5.5%22+HD+1920x1080+IPS+Gorilla+Android+-+Sort.3553.html Hvilket operativsystem kjører denne telefonen hvis jeg kjøper den ny? En av grunnene til at jeg likte denne telefonen er fordi den kjører/kjørte cyanogenmod, som jeg i alle fall har lest er veldig tilpasselig slik som du vil ha det med temaer o.s.v. Men oneplus har lagd et eget operativsystem, i så fall hvis den skulle komme med dette og jeg vil heller ha cyanogenmod, er det enkelt å bytte? Endret 2. juli 2015 av [email protected] Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Som tittelen sier: erfaringer med oneplus one og Iwill.no? Er ute etter ny telefon og oneplus one virker perfekt, kanskje litt stor i forhold til iphone 5'en som jeg har nå, men men. Og hvis jeg fant ut at jeg skal kjøpe oneplus one, er den eneste butikken som selger telefonen en nettside med navnet Iwill.no, siden oneplus ikke sender til Norge. Har noen erfaringer med denne nettsiden? Eller en annen mulighet er å kjøpe en brukt en fra finn, derimot jeg vil helst kjøpe en ny. http://www.iwill.no/Mobiltelefon+Android.439/OnePlus+One+4G+5.5%22+HD+1920x1080+IPS+Gorilla+Android+-+Sort.3553.html Hvilket operativsystem kjører denne telefonen hvis jeg kjøper den ny? En av grunnene til at jeg likte denne telefonen er fordi den kjører/kjørte cyanogenmod, som jeg i alle fall har lest er veldig tilpasselig slik som du vil ha det med temaer o.s.v. Men oneplus har lagd et eget operativsystem, i så fall hvis den skulle komme med dette og jeg vil heller ha cyanogenmod, er det enkelt å bytte? her får du svar på det meste. Kan absolutt anbefale OnePlus One, og nå som toeren er rett rundt hjørnet kan du nok absolutt få tak i en One til en god pris. Telefonen kommer vel fortsatt med CyanogenMod 12(S), men det er lekende lett å bytte. Bare lås opp bootloaderen, flash TWRP Recovery, last ned nyeste CM 12 nightly og flash i vei 1 Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Fant en billig en på finn, fikk den i dag. Har ikke fått sjansen til å prøve den så mye, men så langt lover det godt. Kom med cyanogenmod 12 nyeste versjon og. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Fant en billig en på finn, fikk den i dag. Har ikke fått sjansen til å prøve den så mye, men så langt lover det godt. Kom med cyanogenmod 12 nyeste versjon og. Cool! Gratulerer. Skulle du ha noen spørsmål om telefonen og/eller CM er det bare å spørre. Kos deg med ny gadget 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå