*F* Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Hei. Flytter til ny leilighet om et par uker, men det kan i værstefall ta over over 6 uker å få koblet opp fiberen. Det blir derfor et par tørre uker for meg som lever på internett. Jeg har mobiltelefon som jeg kanskje kan kjøre inn en 15GB datapakke på (jobben betaler så kan ikke akkurat ruinere dem med ekstremforbruk). Men utover det, finnes det noe mobilt bredbånd uten binding som egner seg til midlertidig bruk, dvs med mye data, akseptabel pris og ikke noe dyr etablering eller binding? Endret 2. juli 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Telio selger 100 GB kontantkort som varer i 30/31 dager http://www.telio.no/privat/kontant/ Lenke til kommentar
Cobra196 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg ville oppgradert til 5 GB mobildata på abonnementet og brukt internett minst mulig. Kan være greit med pauser fra internett, men kommer helt an på hvor spontant man bruker nettet. Å oppgradere til 5 GB på mobilabonnementene er rimelig og det er dyrt å flytte. Kommer helt an på hvordan man flytter, men jeg flyttet i fjor til en umøblert leilighet og det ble dyrt nok. Begge to var utleieleiligheter. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Har bestilt meg en 5GB pakke på telefonen, vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå