DOCTOR Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei Etter jeg bygde min nye pc var oppstarten meget rask, så formaterte jeg disken å instalerte xp på nytt. Etter det så var oppstarten litt tregere, noe som er litt irriterende. Noen som har noen tips om hva som er feil eller årsaker? mvh doctor Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Last ned Regcleaner, og rydd iregisteret. Der kan du også stille inn hva som skal starte opp under oppstart. Defragmentering hadde heller ikke vært så dumt Lenke til kommentar
DOCTOR Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Last ned Regcleaner, og rydd iregisteret. Der kan du også stille inn hva som skal starte opp under oppstart. Defragmentering hadde heller ikke vært så dumt Har og allerede gjort det. Lenke til kommentar
DOCTOR Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Selve lodinga inne på windows er ikke det som merkes, men før windows har startet, tenker på den beveglie linja under under oppstarten,det er den som tar tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå