sinnaelgen Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Er det noen som har en formening om denne rundkjøringen http://www.an.no/trafikk/riksvei-80/politi/her-er-det-kaos/s/5-4-120947 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Ser ikke helt hva som er galt med den, men jeg kan skjønne at det skjer nestenulykker og at enkelte kjører som idioter i den. Mange mennesker kjører rundt i nærmiljøet uten å egentlig oppfatte skilting. De har blitt kjent, og kjører slik de alltid har gjort av gammel vane. Særlig om de er eldre personer som begynner å bli litt surrete, har dårlig syn osv, så byr slike endringer i trafikken på problemer. Regner med det er skiltet med skilt noe før rundkjøringen også, type "Rundkjøring om xxx meter"-skilting. Fartshumper kunne nok også være lurt, men det BURDE ikke være nødvendig hvis folk var litt mindre idioter i trafikken. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Nesten like tullete som alle de nye rundkjøringene i økernområdet, som ikke engang er like. Flere av de avviker fra normalt kjøremønster. Lurer på hva de som bygger veiene våre tenker med... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Skjønner veldig godt at denne skaper ulykker. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Hvis dere ikke helt forsto artikkelen , så dreir deir det seg om mideltidig rundkjøring . det skal bygges enn ny undergang i området ikke at jeg hel forstå hvordan de skal få det til når deler av trafikke likevel går forbi der det er også et spørmål om rundkjøringen er god nok skiltet i følge atikkeln så er den ikke det rundkjøringen ble også utsatt fordi det var brann i et butiksenter i nærheten til vanlig så reiser jeg forbi det området men siden jeg har ferie så har jeg ikek vær der likevel så ser de alt for liten ut 2 kjørefelt i hver retning blir prutselig til en rundkjøring med 1 felt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Rundkjøringen ser grei ut på bildet, den. Problemet er nok rett og slett det som ofte skjer i slike påkjøringsrundkjøringer. For høy fart på de som kjører på hovedveien. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 For høy fart inn, rundkjøringen er ALT for liten til å ta av for trafikken og elendig merket av. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå