Spillredaksjonen Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Rad Crew rangerer tidenes beste spill basert superhelten fra Gotham City.PODKAST: Vi elsker disse Batman-spillene Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Romhelten Spiff? godt svar! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Ikke spilt noen Batman spill, men har faktisk Arkham City + Asylum GOTY pakkene i steam listen min. Kansje jeg skulle gi dem en sjanse...! Dere fikk det til å høres fett ut Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Ikke spilt noen Batman spill, men har faktisk Arkham City + Asylum GOTY pakkene i steam listen min. Kansje jeg skulle gi dem en sjanse...! Dere fikk det til å høres fett ut Do it! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Ikke et spill, men tror muligens dette er min favoritt-Batman. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Romhelten Spiff? godt svar! Ser for meg en type FTL hovedoversikt uten å kunne velge skip (skipene forandrer seg etter Spiffs "egentlige tilstand" (sannsynligvis i en historietime som Tommy)). Kampdelen av spillet er likt Borderlands grafisk(dystopisk, som Spiff selv), men heller mer mot Batman på måten Spiff blir kontrollert. I overgang mellom kampdeler og oversiktsdelen så er der håpløst klisjefylte videoer, men akkurat der videoen skal nå klisje-klimax så stopper den, og der går spilleren inn i en type "Stick of Truth"-modus der man faktisk kan skripte den videre historien med å ta overraskende valg. Selvsagt er der også innslag av Tommyball. Trenger vel ikke å si hvem som er sidekick, og heller ikke hvem som er hovedfienden i siste kamp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå