Mompen Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Som emnet sier, hvordan finner jeg de? Eller bare er det ikke innebygde emoticons? Isåfall, hvordan får man tak i det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Bruk en annen messages (sms) app som f.eks hangouts for å se de som noe annet enn tekst :-/ eller en annen 3 parts SMS meldings app. Så må du ha emoji enablet I keyboard du bruker. Lenke til kommentar
GRU Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Anbefaler SwiftKey https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey&hl=no 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Trenger ikke ny sms-app, bare tastatur. Hvis ikke det ligger inne allerede: Google Keyboard Hvis du vil han en grei, enkel SMS-app: Google Messenger 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Jeg har fortsatt ikke funnet en android telefon som kan vise ios emojis. Ganske kjipt da de fleste jeg kjenner har iphone, så jeg ser bare en tom firkant når de poster en emoji. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Prøvde både Swiftkey og Google Keyboard, og endte opp med Google Keyboard. Veldig enkel og grei i bruk og minnet meg mye om min gamle (knuste) Xperia Z3 sitt tastatur. Jeg bruker emojis på Snæpp Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Du kan få tak på z3-tastaturet og hvis du vil https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sonyericsson.textinput.uxp Endret 2. juli 2015 av toth Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg har fortsatt ikke funnet en android telefon som kan vise ios emojis. Ganske kjipt da de fleste jeg kjenner har iphone, så jeg ser bare en tom firkant når de poster en emoji. Har ikke Textra og GoSms ios-emojis? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg har fortsatt ikke funnet en android telefon som kan vise ios emojis. Ganske kjipt da de fleste jeg kjenner har iphone, så jeg ser bare en tom firkant når de poster en emoji. På LG G3 vises noen ios emoji - men langt fra alle. Noen vises kun som en firkant med kryss i. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 (endret) Jeg har nettopp fått meg en P8.Jeg bruker Google tastaturet som fulgte med telefonen, og der funker smileys både med sms og messenger (Facebook). Men på Snapchat så har jeg ikke mulighet for å bruke smileys sammen med meldingen. Jeg må liksom bruke en av de man kan legge til utenom.Hva er det som gjør det?Det er utrolig irriterende, og det ser klønete ut... Edit; Jeg fant ut av det! Må holde inne tasten helt nede i høyre hjørne så kommer alle smileys opp Endret 28. november 2015 av Scholl Lenke til kommentar
gustav Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Tror du kan trykke på "+"-tasten til venstre for tekstfeltet du skriver i, så dukker det opp muligheter til både smilefjes, og annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå