merterje Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Jeg prøvde å laste ned dette programmet under her. Jeg forsøkte flere ganger, men det kommer ikke noe ikon på skrivebordet. Jeg søkte da på programmet på maskina, og fikk opp flere filer m.m., men uansett hva jeg trykker på, virker det som at jeg må installere på nytt. Jeg ser heller ikke at jeg kan hake av for ikon på skrivebordet ved installering. Så jeg finner ikke hvor jeg kan åpne programmet. Programmet er likevel installert på maskina. Noen som har peiling her ?? http://www.majorgeeks.com/files/details/unlocker.html Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Hvordan er dette et internett/nettverk problem? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Hvis du høyreklikker på ei fil tror jeg det skal komme opp valg fra dette programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Hvordan er dette et internett/nettverk problem? Vel... he, he... programmet blei jo lasta ned fra internett... så det er vel internett sin feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå