Gå til innhold

Barcode-området, Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig kult! Bra at du ventet på mannen. Den tilfører fin kontrast til de skarpe geometriske formene.

Komposisjonen og utsnittet får frem det beste fra lokasjonen. Digger hvordan skyggene, veggene og taket danner en slags stjerne midt i bildeflaten.

Denne stjernen fikk meg forøvrig til å tenke på Bowie i hans Alladin Sane periode. Det har ingenting med bildet å gjøre, men det er alltid kult når et bilde kan fremkalle høyst forskjellige assosiasjoner hos folk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Dyyypt:-)

Knallbra linjer inn i bildet. Du viser igjen din kunnskap om å beherske skygger og lys. Fin skarphet og gode detaljer/strukturer har du også fått frem.

Ang. personen i bildet, så har jeg jo sagt mitt om den menneskelige faktor i slike bilder, nesten til det kjedsommelige.......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Super komposisjon , flott plassering av mannen som gikk forbi. Det ble prikken over i'en.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

En mann gikk forbi skriver du. Det minner meg om en eldgammel film fra 50-årene med Spencer Tracy i hovedrollen, norsk tittel "En mann gikk av toget" - uten sammenligning for øvrig. Flotte linjer, lys- og skyggevirkning.

Vennlig hilsen Ragnar

Veldig kult! Bra at du ventet på mannen. Den tilfører fin kontrast til de skarpe geometriske formene.

Komposisjonen og utsnittet får frem det beste fra lokasjonen. Digger hvordan skyggene, veggene og taket danner en slags stjerne midt i bildeflaten.

Denne stjernen fikk meg forøvrig til å tenke på Bowie i hans Alladin Sane periode. Det har ingenting med bildet å gjøre, men det er alltid kult når et bilde kan fremkalle høyst forskjellige assosiasjoner hos folk :)

Dyyypt:-)

Knallbra linjer inn i bildet. Du viser igjen din kunnskap om å beherske skygger og lys. Fin skarphet og gode detaljer/strukturer har du også fått frem.

Ang. personen i bildet, så har jeg jo sagt mitt om den menneskelige faktor i slike bilder, nesten til det kjedsommelige.......

Som vanlig et tøft bilde fra deg.

Linjeføring og utnyttelse av lys og skygge er helt topp!

Mvh Fredrik

Super komposisjon , flott plassering av mannen som gikk forbi. Det ble prikken over i'en.

Mvh

Alec

Super komposisjon med flott lys & skygge hvor mannen gjør bildet interessant.

Takk for fine kommentarer og artige assosiasjoner - spesielt Bowie-stjernen, jeg ser veldig godt hva du mener. Som nevnt synes jeg bildet mangler noe for å gjøre det virkelig interessant, blir liksom litt mye effekt uten altfor mye innhold. 

Henning

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...