kjellst Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Drivved i solnedgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Eit ord... Fantastisk! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 To kjempeflotte versjoner. Flotte farger i solnedgangen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Veldig bra! Kjekt at du tar med flere versjoner. Sånn umiddelbart så likte jeg V1 best, selv om det andre bildet er kanskje nærmere “sannheten”. Men her er det smaken som avgjør Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Takk takk.. Heller mot at jeg liker v1 best jeg også.. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Fantastisk flott, ja. De "blaserte" håner solnedganger som klisjeer som er oppbrukt. Jeg slutter aldri å like det og hadde jeg fått til noe som dette, hadde jeg vært stolt og fornøyd mede meg selv. Dette er noe å strekke seg etter. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Elevert naturprakt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 V1 utvilsomt best her. Plasser heller signaturen nede i et av hjørnene framfor så strategisk hvor den MÅ bryte med bildet og forstyrre. Tenker meg for øvrig et bilde med litt mer dybde der du kutter under hele den krusedullen som du har plassert signaturen i. Hva med en V2? Roar Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 V2 var magisk for meg. Mvh Thor Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Det er to flotte solnedgangsbilder du her viser. Nydelige farger og god skarphet i bildene. Også fint komponert Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 Takker for tilbakemeldinger Ja et kutt i toppen hadde kanskje gjort seg, men mister da litt fargespill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg