AfterGlow Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Enda en aktør kaster seg ut i pinne-PC-markedet med billig modell.Denne «pinne-PC-en» blir skikkelig rimelig Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Det kommer mange av disse pinne-pcene nå om dagene. Jeg vil anta at denne ikke overgår Intel Compute Stick med noe nevneverdig margin. Det er synd, men de har nok fortsatt et lite stykke å gå før de blir brukenes. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Brukenes til hva? ... er spørsmålet. Jeg har både en Surface Pro 3 og en Acer W510. Begge er absolutt brukenes, men til litt forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Som en enhet for TV for å erstatte SmartTV så er den bare helt genial. Har en slik selv og både Xbox Video og Netflix suser og går. 1 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Eh, skal si dere har vært dårlige til å beholde forholdstalla på artikkelbilde. Dere har jo trykt den sammen i toppen og bunnen. Den er langt smalere enn det her. Jeg hadde faktisk håpet at den var så nær "kvadratisk" som dette men den gang ei. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Haha, det så jeg ikke før nå... blyanten er også relativt deformert. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Siden de tar 390 kroner for Windows-lisensen på Intel compute stick så regner jeg med at Archos sin variant til ca 1000 kr med Windows vil koste ca 600 kr med Linux. Regner med denne spiller av FullHD video i "alle" formater silkemykt, men hvordan er det med 4K? Er det håp om silkemykt på det også? Bare med et fåtall optimaliserte formater? Endret 2. juli 2015 av Simen1 Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Siden de tar 390 kroner for Windows-lisensen på Intel compute stick så regner jeg med at Archos sin variant til ca 1000 kr med Windows vil koste ca 600 kr med Linux. Regner med denne spiller av FullHD video i "alle" formater silkemykt, men hvordan er det med 4K? Er det håp om silkemykt på det også? Bare med et fåtall optimaliserte formater? Er nok ikke håp for 4k med den maskinvaren. Bare det å streame 4k trådløst er ganske håpløst i anstendig kvalitet (ca 17MBs). Lenke til kommentar
G Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Enig, de burde ha minimum en thunderbolt-løsning i CPU'en. Mulig vi får Skylake-baserte minne-PC'er, eller minne-PC'er som har ekte fullverdig Skylake-CPU? Med thunderbolt så burde ethernet være mulig "å brekke ut" av enheten tror jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Siden de tar 390 kroner for Windows-lisensen på Intel compute stick så regner jeg med at Archos sin variant til ca 1000 kr med Windows vil koste ca 600 kr med Linux. I de 390,- inngår vel også dobbelt så mye ram og 4 x diskstørrelsen Linux versjonen: Intel Atom Z3735F, 1GB RAM, 8GB SSD, LinuxWindows versjonen: Intel Atom Z3735F, 2GB RAM, 32GB SSD, Windows 8.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg