Gå til innhold

Steder vi er glad for å ha, men helst ikke vil se2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Kreativ effekt som har brukt her. Skulle nesten tro det var en fargerik fotograf som har vært på fære.....

Liker egentlig at de bygger det på denne måten, istedenfor en betongkloss. De som har malt hjertet på utedassen, skal ha honnør for kreativ ide og god sans for humor. Er vel områdets største dass dette....uten at jeg ville være noen form for drittsekk...

Flott foreviget og artig prosjekt du har på gang:-)

Lenke til kommentar

Kreativ effekt som har brukt her. Skulle nesten tro det var en fargerik fotograf som har vært på fære.....

Liker egentlig at de bygger det på denne måten, istedenfor en betongkloss. De som har malt hjertet på utedassen, skal ha honnør for kreativ ide og god sans for humor. Er vel områdets største dass dette....uten at jeg ville være noen form for drittsekk...

Flott foreviget og artig prosjekt du har på gang:-)

Dette er helt klart områdets største dass ja, men når bygget ser slik ut så er det greit. :) fargerik fotograf? Tja, hva skal jeg svare på det da? Er nå ganske ordinær vil jeg si, Kneppen er fargerik! :)

Lenke til kommentar

Kult bilde, liker det røde mot det blå. Fin komp (som vanlig).

Flottings!

(Kanskje kommer Kneppen innom og forlanger enda mer kutt av himmelen og kloning av fjellet på venstre side i V1  :) )

Hilsen Fredrik

Prøvde meg med kloning på fjella, men det ble ikke helt bra, så jeg valgte bare å la fjellene stå...;) Himmelen har jeg allerede kutta i, men syntes den bidro såpass mye til bildet at jeg ville ikke amputere skyformasonene mer. Takk for rød og fin kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Fint bilde med en artig plassering av "utedassen" , den er jo strategisk plassert rett ved renseanlegget . -

Godt fanget og formidlet .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Jassa, er'e her hu Åse blir rensa?

Får bare håpe de ikke bruker for sterk lut på a' da.

Tror jeg velger meg V1.

"Slik je ser det" for å si den med'n Even Brattbakken (nå avdøde Halfdan Hegtun) ville også V2 bli "spiselig" me et kutt rett op innsiden av skiltet til høyre for da får du en renere høyrekant. som ikke rapper oppmerksomhet fra den flotte bakgrunnen bakover til venstre.

ÆRE VÆRE KOMMUNER MED HUMORSANS.

Det er en sjelden vare.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...