Bestemor Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 I mai i år bestemte jeg meg for å kjøpe ny pc etter å ha brukt en :!: råtten :!: pc i lengre tid. Valget mitt falt på dette oppsettet: MSI K7N2 Delta-ILSR, XP2000+, 2x256 PC 3200 Ram fra TwinMos. De andre detaljene er uvesentlige *grin* Jeg satte sammen pcen, og det første som skjedde var at pcen fikk MEMORY FAILURE og ikke postet :grine: . Jeg satte minnebrikkene i andre minnebanker og den startet Nå i senere tid forekommer denne mem-failuren nå og da, helt uten noe fast mønster - jeg kan aldri starte pcen uten å være redd for en ny mem-failuren . Jeg lurer på om det er noen andre som har samme problem, og om det eventuelt finnes noen løsning på det? Lenke til kommentar
razer Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg bygde pc for en kamerat tidlig i år, noenlunde samme problem. Maskinen starter opp en og annen gang, uten noe fast mønster. Verste pc'en jeg har vært borti, sliter enda med å spille osv. edit: samme hovedkort og ramfeil(tror jeg da, skiftet ram og det ble litt bedre) Lenke til kommentar
Bestemor Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 MSI har lagt ut ny bios nå der problemet ser ut til å være løst. Takk for hjelpen. *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå