Magnar Bruvik Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Fluge i soloppgong. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Flott makro igjen fra deg! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 flott makro, men hvordan i all verden får du de til å stå modell ? når jeg prøver så flyr de lenge før jeg har tatt bilde Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Takker Helene og Knut Min erfaring er at ein må nærma seg motivet med rolege bevegelsar. I veldig mange tilfeller er flugene vekke før ein får knipsa. Sannheita er vel at eg har "missa" mykje, men av og til klaffar det. Det er viktig med rett type objektiv (helst macro). Nyttar sjølv ein 150mm frå sigma. Rett lukkartid er også viktig for å få god skarpheit. Vindstille dagar er dei beste for macrofotografering. Synes og at kvelden er den beste tida for macro - pga mjukt ljos. Lykke til Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Meget bra. Flott lys og fine pastellfarger. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Flott makrobilde med nydelig lys og bakgrunn og veldig liten dybdeskarphet (F4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg