Gå til innhold

Test av 6600

levlex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sakset fra testen

"Siden 6600 er en profftelefon, har den nesten som en selvfølge høyttaler. Høyttaleren er av god kvalitet, og vi hadde ingen problemer med å føre samtaler med telefonen liggende på bordet. Under avspilling av MP3 var lyden eksepsjonelt bra. Eneste minus her, var at lyden var en tanke lavere enn under samtaler, slik at man ikke kan oppfatte lyden i støyende omgivelser. Et annet minus er at telefonen ikke har stereo, som for eksempel kommende SX1 fra Siemens kommer til å ha"

hehe dette har vært diskutert tidligere- det hjelper lite med stereo så lenge det bare er en høytaler. For å utnytte stereo effekten må man ha et headsett med to høytalere og da er vel problemmet med støyende omgivelser løst uansett.

En annen ting som slår meg er sutringen over joysticken, skal innrømme at dette er min første telefon med joystick, men for noen puselanker folk har. Synes joysticken er helt fin. Ellers er det en bra og grundig test, nesten så jeg fikk lyst til å kjøpe en telefon til :-)

Lenke til kommentar

Joysticken er jo noe som man har forskjellige meninger om. Men siden jeg har vært borti svært mange telefoner på markedet med joystick, så syns jeg at den på 6600 ikke helt holder mål. Jeg klaget over joysticken på 6800, som var for hard. Men 6600 sin er hardere, og da trekker det ned.

Lenke til kommentar

jeg er ikke helt enig med dere... faktisk så "passer" joystiken "fingrene mine" den er kanskje ikke så myk men tilgjengjeld så sitter den kjempe godt og er meget enkel å manøvrere.. liker den "gropen" som finnes midt i...

problemet med myker joysticker er at jeg ofter begynner å "svette" ( :shrug: ) slik at den glir som bare f***... ;)

imens helt glatte joysticker som fks. st55 er helt umulige...

Lenke til kommentar

Lit off topic, men jeg lurer på om sx1 også vil få fullverdig Opera lagt inn? Det høres veldig kult ut å kunne surfe på nettet med mobilen. *grin*

Ellers høres 6600 ut som en utrolig telefon, men ikke akkurat riktig prisklasse får meg. (sukk)

Fikk egentlig litt lyst på 6600 nå, spesielt siden man nå kan spille n-gage spill på den *grin*

Lenke til kommentar
helt glatte joysticker som fks. st55 er helt umulige...

Her tror jeg du har blandet med en annen mobil. ST55 har gummi på joysticken og er definitivt ikke glatt :)

Hmmm... er ikke enig der. Jo, St55 har gummi på joysticken, men det er det som gjør den glatt. Er du litt klam på fingrene sliter man virkelig!!!

Lenke til kommentar

Vårt eksemplar av 6600 har enda ikke blitt returnert, så det er nok ikke den som ligger ute for salg... :)

Forøvrig er MPX veldig kresne på at telefonene skal være fri for riper og slitasje for at de skal ta dem tilbake, så jeg ville ikke bekymret meg så mye for akkurat det.

Lenke til kommentar

Det kan godt være min som de har lagt ut for salg nå. Jeg sendte den igår og idag mottok de den. Kan si at den jeg hadde er så godt som ny. Fjernet aldri plasten på skjermen og ikke fjernet plasten på kamera linsen heller. Det som var feil med den var noe software problemer, den ville ikke slå seg på etter at jeg hadde mottatt en mms. Stod at jeg måtte kontakte forhandler. Regner med at de har fikset alt. Og nå venter jeg bare på min nye 6600. Kjipt å sitte her med en 3410 når jeg kunne hatt en 6600.

Lenke til kommentar

:wow: kan ikke skjønne enkelte av der når det gjelder joysticken til Nokia 6600. Selv kjøpte jeg denne mobil idag til kr 3200,- med aktiv Talk fra netcom i klart svar butikk.

Det første jeg sjekket var joysicken og den var mer enn god nok for meg, men vi alle har våre meninger. Jeg har selv hatt 7650/3650 og må si att den sticken på 6600 likte jeg bedre for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...