Mushaboom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 skal ned å hente min XP2800+ idag, skal se om den er låst... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 good luck.. min xp2500 er låst:( Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 QUOTE (capy @ 09/11/2003 : 22:59) QUOTE (Simen1 @ 09/11/2003 : 20:52) Låser ikke Nforce2 kortene opp multiplieren da? Og hvis ikke, så er det vel bare å bruke bro-trikset eller pinmod-trikset? barton har ikke vært låst før, det er hovedkortene som har vært låst til å kjøre stock speed på cpu. det er snakk om at modding ikke hjelper på disse nye cpuene heller.. Tror nok at russerne klarer å finne ut av det uansett, jeg! Jeg har også trua på > russlandsoverklokkere.ru < Fikser det meste de ja, men jeg skjønner ike helt bokstava doms :grine: Kanskje jeg skulle kjøpt en baraton .... *tenke* NEI ., Tbird 1400 @ (litt mer en i profilen LOZER Lenke til kommentar
trøls Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Russere er sakene. Og mine venner lo av meg da jeg begynte å studere russisk. Tsk, tsk... Og ja, min 2500+ er også låst. Er vel rundt en måned gammel. Hadde egentlig en ulåst en, men DataKjeden klarte å rote den bort mens jeg ventet på nytt hovedkort. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hvordan er det med duron? Er de også sperret etter uke 39? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå