GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Helt sjef! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hønen Agda ? (Etter tekst og musikk av Cornelis Vreeswijk). Uansett et sylskarpt portrett, og hvor fjærdrakten kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Enig med Ragnar her angående portrettet av sjefen - skarpt og flott i fjærteksturen. Liker det litt gylne lyset her. mvh Jan Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Veldig flott og skarpt bilde av sjefen! Fint lys. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 flott og skarpt bilde Gro Tusen takk, Knut! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Very nice! Bekir. Takker så mye! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Veldig flott og skarpt bilde av sjefen! Fint lys. Takk, Helene! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Enig med Ragnar her angående portrettet av sjefen - skarpt og flott i fjærteksturen. Liker det litt gylne lyset her. mvh Jan Tusen takk, Jan! Hyggelig med tilbakemeldingene dine! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Hønen Agda ? (Etter tekst og musikk av Cornelis Vreeswijk). Uansett et sylskarpt portrett, og hvor fjærdrakten kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, Ragnar! Aldri hørt om Agda, men mulig en fjern slektning ;-) Nå er ikke jeg bonde, men jeg trodde dette var en hane?? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 ....tror ikke det nei:-) Høne/haneportrett av høy klasse. Knallgod skarphet og lys. Fin fargemetning og en komp som fungerer fint der den ser mot det som eventuelt måtte komme inn i bildet. Spent på hvilken fugl det blir neste gang...kanskje en av byens løse:-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Nice picture God sommer ! Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Hønen Agda ? (Etter tekst og musikk av Cornelis Vreeswijk). Uansett et sylskarpt portrett, og hvor fjærdrakten kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, Ragnar! Aldri hørt om Agda, men mulig en fjern slektning ;-) Nå er ikke jeg bonde, men jeg trodde dette var en hane?? Beklager, burde jo sett, og forstått - at du ville ta bilde av en hane og ikke høne ! Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Ett meget skarpt og fint bilde av sjefen i alpelue Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Hønen Agda ? (Etter tekst og musikk av Cornelis Vreeswijk). Uansett et sylskarpt portrett, og hvor fjærdrakten kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, Ragnar! Aldri hørt om Agda, men mulig en fjern slektning ;-) Nå er ikke jeg bonde, men jeg trodde dette var en hane?? Beklager, burde jo sett, og forstått - at du ville ta bilde av en hane og ikke høne !Skj Siden tittelen er "Helt Sjef", må vi formode det er et hunkjønn, altså høne......bare se på det blikket! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 ....tror ikke det nei:-) Høne/haneportrett av høy klasse. Knallgod skarphet og lys. Fin fargemetning og en komp som fungerer fint der den ser mot det som eventuelt måtte komme inn i bildet. Spent på hvilken fugl det blir neste gang...kanskje en av byens løse:-) Hehe! Satser vel på en kondor ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Ett meget skarpt og fint bilde av sjefen i alpelue Mvh. Rolf Takk for det, Rolf! ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Hønen Agda ? (Etter tekst og musikk av Cornelis Vreeswijk). Uansett et sylskarpt portrett, og hvor fjærdrakten kommer godt fram. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, Ragnar! Aldri hørt om Agda, men mulig en fjern slektning ;-) Nå er ikke jeg bonde, men jeg trodde dette var en hane??Beklager, burde jo sett, og forstått - at du ville ta bilde av en hane og ikke høne !Skj Siden tittelen er "Helt Sjef", må vi formode det er et hunkjønn, altså høne......bare se på det blikket! Hehe... Godt du har skjønt såpass ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg