Gå til innhold

Helt sjef!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hønen Agda ? (Etter tekst og musikk av Cornelis Vreeswijk). Uansett et sylskarpt portrett, og hvor fjærdrakten kommer godt fram.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk, Ragnar! Aldri hørt om Agda, men mulig en fjern slektning ;-) Nå er ikke jeg bonde, men jeg trodde dette var en hane??

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

....tror ikke det nei:-)

Høne/haneportrett av høy klasse. Knallgod skarphet og lys. Fin fargemetning og en komp som fungerer fint der den ser mot det som eventuelt måtte komme inn i bildet.

Spent på hvilken fugl det blir neste gang...kanskje en av byens løse:-)

Lenke til kommentar

Hønen Agda ? (Etter tekst og musikk av Cornelis Vreeswijk). Uansett et sylskarpt portrett, og hvor fjærdrakten kommer godt fram.

Vennlig hilsen Ragnar

Tusen takk, Ragnar! Aldri hørt om Agda, men mulig en fjern slektning ;-) Nå er ikke jeg bonde, men jeg trodde dette var en hane??

Beklager, burde jo sett, og forstått - at du ville ta bilde av en hane og ikke høne !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Vennlig hilsen Ragnar

Beklager, burde jo sett, og forstått - at du ville ta bilde av en hane og ikke høne !

Skj

Siden tittelen er "Helt Sjef", må vi formode det er et hunkjønn, altså høne......bare se på det blikket!

Lenke til kommentar

....tror ikke det nei:-)

Høne/haneportrett av høy klasse. Knallgod skarphet og lys. Fin fargemetning og en komp som fungerer fint der den ser mot det som eventuelt måtte komme inn i bildet.

Spent på hvilken fugl det blir neste gang...kanskje en av byens løse:-)

Hehe! Satser vel på en kondor ;-)

Lenke til kommentar

Vennlig hilsen Ragnar

Skj

Siden tittelen er "Helt Sjef", må vi formode det er et hunkjønn, altså høne......bare se på det blikket!

Hehe... Godt du har skjønt såpass ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...