FeskarBlauk Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Kjøpte oljeflush fra Biltema, samt oljen deres for å samle opp dritten etterpå, men lurer på hvordan jeg skal gå frem. I mitt hode planlegger jeg det slik: Fylle oppi oljeflush i oljen som er i nå, for å så tappe oljen og fylle på Biltema olje og la den gå litt igjennom, og til slutt tømmer jeg den og fyller i kvalitetsolje med et nytt filter... Gjøres det slik? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hvorfor ikke bare følge bruksanvisningen som står bakpå? 4 Lenke til kommentar
FeskarBlauk Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Hvorfor ikke bare følge bruksanvisningen som står bakpå? Stoler ikke helt på den ;-) Står at man skal bruke den som motor olje i cirka 10 min, men liker ikke helt tanken av det.. Tror du det vil funke å bruke 50% motorflush olje og % motorolje? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hvorfor stoler du da på produktet om du ikke stoler på at de som har laget det vet hvordan det skal brukes? 3 Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Er du sikker på at du trenger å kjøre flush? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå