barney Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hei, jeg kjøpte meg et samsung nettbrett forleden og rootet denne veldig kjapt, men har vel egentlig funnet ut at jeg ikke er helt fornøyd med nettbrettet.Så spørsmålet mitt er altså om jeg leverer nettbrettet tilbake (unrootet og med stock Android) til en av de store elektrokjedene, som har 100% fornøyd garanti: hva er oddsen for at de sjekker om den har vært rootet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 De vil sikkert starte den for å se at alt er i orden. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Knox er jo trippa på tableten så neste kunde som får den kan få problemer med garantien, i.o.m at Samsung fraskriver seg den når du endrer til custom android. Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ei stund sidan eg roota eit android brett, men så lenge du flashar stock ROM og sett på "Reactivation Lock" under Unrootinga. Burde det gå bra. Lenke til kommentar
barney Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Knox er jo trippa på tableten så neste kunde som får den kan få problemer med garantien, i.o.m at Samsung fraskriver seg den når du endrer til custom android. Jepp, dette blir jo problemet. Men se bort ifra at det er uetisk av meg.. sjekker de som tar imot nettbrettet om knoxen er trippet? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg holdt selv på å levere tilbake brettet på 30 dagers garantien, men fant etterhvert ut at det var en unødvendig bekymring. Er sikker på du finner ut at brettet er verdt det om du først begynner å bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå