Gå til innhold

70 Pengelapp?

Marchel

Anbefalte innlegg

Hei noen som vet om et land som har en 70 lapp?? :D jeg leiter etter en 70 lapp fordi faren min kødder med mange folk og sier at de skal ha en 70 lapp for noe han selger :D så hadde vært morro å finni en 70 lapp et sted :D

Takk For Svar :D 

-Marchel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et alternativ er vel å lage en vha. fotoredigering.

Godt forslag! Du vil ikke risikere straff for forfalskning siden det ikke finnes noen 70-lapp. Bare pass på at den ikke ligner noen av de andre valørene.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hele poenget er vel at det skal være en ekte seddel. Mye av morroa blir liksom vekk hvis man scanner en 50 lapp og bytter 5 tallet med et 7 tall.....

Desværre er nok dette det nærmeste du kommer å finne en 70 lapp av noe som ligner på penger.

Lenke til kommentar

Libanon har en seddel som ser ut som om den er verdt 70 (for å feire 70 år siden frigjøringen).

KCaP8bA.jpg

Hmmm men får jeg tak i den uten om å reise dit?? :D og det står 50,000 nede i høyre hjørne :D

Endret av Marchel
Lenke til kommentar

Libanon har en seddel som ser ut som om den er verdt 70 (for å feire 70 år siden frigjøringen).

Hmmm men får jeg tak i den uten om å reise dit?? :D og det står 50,000 nede i høyre hjørne :D

Hehe, ja, det ser bare ut som om den er verdt 70. Du kan jo prøve å få tak i en, også sliter du den så mye i hvert hjørne at man ikke kan se at det har stått 50,000 der. Ikke så billige da, starter på rundt 1000 for en seddel... :p

Ebay:

Lebanon 50000 LL 2013 Polymer 70years Independence COMMEMORATIVE ENVELOPE ERROR

D/99 REPLACEMENT 50000 LL 2013 Polymer commemorative Independence Day Lebanon

Lebanon 50000 Livres 2013 UNC Polymer commemorative Independence Day ERROR

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...