Isberg Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hei folkens. Jeg har lest en god del på nettet og forum nå angående om bud på slike kjøp og salg grupper er bindende eller ikke, å da står det bestandig angående hvis kjøper ikke dukker opp eller ikke betaler for seg. Men nå har jeg opplevd at selger ikke innfrir sin del. Jeg vant en budrunde hvor når jeg prøver å få tak i selger om hvor å hente varen så får jeg beskjed om at "den er solgt". Er ikke selger også bundet til budet når han velger å selge varen til høyeste bud innen et visst klokkeslett? Jeg regner med noen har bydd over meg etter klokkeslettet på personlig melding hvor selger da velger å selge til denne personen for en ekstra hundrings istedet for å følge "reglene". Jeg har forstått det slik at hadde han skrevet "vurderer å selge" og ikke nevnt noe klokkeslett så hadde han ikke lovet noen ting. Men slik var det da ikke i denne situasjonen. Så veit ikke om dette er noe å gå til forbrukerrådet med? Eneste grunn til å gå gjennom forbrukerrådet er isåfall av rein irriasjon at folk ikkeholder det de lover, og følger regler. Denne personen var ganske så frekk da jeg konfronterte han med dette at det frister å gi han en lærepenge. Ville bare høre hva folk med litt mer peiling enn meg har å si til denne saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå