Netflis Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Hei, i dag er 10159 tilgjengelig i Windows Update, vis du har valgt (Fast) i Advanced options. Men for meg og kanskje flere er det problemer med oppdateringen, at den er stuck på 0%. Jeg kjørte WindowsUpdateDiagnostic for å finne feilen, for meg kunne den ikke fikse det selv: Gå til denne siden https://support.microsoft.com/en-us/kb/971058 og følg det som står under Manually reset Windows Update components. Pass på at du trykker Enter etter hver kommando.Viktig: Åpne CMD som admin, Command Prompt finner du i Start - All apps - Windows Systems.Kjør WindowsUpdateDiagnostic igjen: Vis den ikke går fra 0% innen 5min. Åpne Command Prompt som Admin: - net stop bits - net stop wuauserv - net stop appidsvc - net stop cryptsvc - net start bits - net start wuauserv - net start appidsvc - net start cryptsvc Kjør WindowsUpdateDiagnostic en gang til bare for å være sikker: Sit back and relax. Endret 1. juli 2015 av Couldnt_Find_Good_Name Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hos meg hjalp det med en restart av pcen, så inn i update, og så velge download. Kanskje du hadde prøvd det du også? Om ikke ville jeg vel anbefalt folk å prøve det før de må gjennom hele den listen. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Hos meg hjalp det med en restart av pcen, så inn i update, og så velge download. Kanskje du hadde prøvd det du også? Om ikke ville jeg vel anbefalt folk å prøve det før de må gjennom hele den listen. Ja gjorde det først, så når jeg var inne på Windows Update igjen, sto det denne error koden og Retry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå