capy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 mye kan tyde på at nyere Bartons vil bli låst fra fabrikkens side. om du vurderer en Barton til ditt kommende Abit AN7 Hovedkort (for eksempel) kan det være smart å kjøpe CPUen nå! nyheten fant jeg på http://www.hardocp.com/ som linker videre til denne siden. om du fremdeles vil ha ulåst prosessor, kan det se ut som at du må gå for den dyrere FX-5x. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har sett at folk har begynt å få låste prosessorer ja. Ikke har de greid å låse de opp heller (altså er de "skikkelig" låst). Hadde tenkt meg en Thorton prosessor, håper ikke de er låst. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tja AMD har vell innsett at de taper penger på at de er ulåst. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 om du fremdeles vil ha ulåst prosessor, kan det se ut som at du må gå forden dyrere FX-5x. A643200 er ikke låst. 3200 har en max multi på 10, men 3400 kommer til å ha fra 10 og oppover. Mulig du må modde for å låse den opp. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Au, au... Jeg sitter her med en AQZFA 0342TPMW. Hvor dårlig ligger jeg an? TPMW = produksjonssted? På det forumet var det kun listet opp UPMW og XPMW brikker. *håpe* Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 åsså jeg som hadde STORE planer om å kjøpe xp3000+\xp3200+ barton til jul, så jeg kunne klokke da:/ Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 om du fremdeles vil ha ulåst prosessor, kan det se ut som at du må gå forden dyrere FX-5x. A643200 er ikke låst. 3200 har en max multi på 10, men 3400 kommer til å ha fra 10 og oppover. Mulig du må modde for å låse den opp. De virkelig store "nerdene" har funnet ut at de bare er biosen som hindrer multiplier setting på en Athlon 64. Litt trist egentlig at AMD begynner å låse barton, det er ikke sikkert de tjener så mye på det heller.... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 om du fremdeles vil ha ulåst prosessor, kan det se ut som at du må gå forden dyrere FX-5x. A643200 er ikke låst. 3200 har en max multi på 10, men 3400 kommer til å ha fra 10 og oppover. Mulig du må modde for å låse den opp. De virkelig store "nerdene" har funnet ut at de bare er biosen som hindrer multiplier setting på en Athlon 64. Litt trist egentlig at AMD begynner å låse barton, det er ikke sikkert de tjener så mye på det heller.... Det blir bra når alle laster ned uoffisielle bioser for å klokke! Ta feil, og legge inn bios for et annet hk og slik... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Like vakkert som alle som flashet/flasher Radeon 9500/9700/9800 fra non-pro til pro. En jeg kjenner smalt et Sapphire Radeon 9700 np på det, men det skjønte ikke komplett.no. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Au, au... Jeg sitter her med en AQZFA 0342TPMW. Hvor dårlig ligger jeg an? TPMW = produksjonssted? På det forumet var det kun listet opp UPMW og XPMW brikker. *håpe* for meg kan det se ut som at produksjonsuken på cpuen din er uke 42, 2003. når og hvor kjøpte du den? har en XP2500 inne på bestilling fra komplett nå.. spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå