Kjetil Larsen Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Har du falt på halebeinet eller på rumpa? Høres ut som at det er noe mellom bekkenbunnen og halebeinet her, siden du kjenner det mer når du hoster og tisser. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Har du falt på halebeinet eller på rumpa? Høres ut som at det er noe mellom bekkenbunnen og halebeinet her, siden du kjenner det mer når du hoster og tisser. Hvor er det bekenbunnen er? Ved korsryggen der? Endret 21. august 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Har du falt på halebeinet eller på rumpa? Høres ut som at det er noe mellom bekkenbunnen og halebeinet her, siden du kjenner det mer når du hoster og tisser. Hvor er det bekenbunnen er? Ved korsryggen der? Som du ser, festes bekkenbunnen (pelvic floor) til coccyx (halebeinet). Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Har du falt på halebeinet eller på rumpa? Høres ut som at det er noe mellom bekkenbunnen og halebeinet her, siden du kjenner det mer når du hoster og tisser.Hvor er det bekenbunnen er? Ved korsryggen der? Som du ser, festes bekkenbunnen (pelvic floor) til coccyx (halebeinet). Ja, men bekkenbunnen er vel litt lenger oppe? Eller er det ved rumpeåpninga? Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Nesten alle musklene du ser rundt anus og penis er bekkenbunn-muskulaturen. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Nesten alle musklene du ser rundt anus og penis er bekkenbunn-muskulaturen. Ja, men bekken er litt lengre opp enn halebeinet ved rumpeåpninga? Har ofte hørt at folk har korsrygg/bekken smerter... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Du har fått svar på det du lurte på flere ganger allerede. Nå spør du bare de samme spørsmålene. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Angrer på at jeg trykket på denne tråden... 2 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Du har fått svar på det du lurte på flere ganger allerede. Nå spør du bare de samme spørsmålene. Nei, fordi bekkenet er ikke nede ved halebeinet. Ved korsryggen der Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Jeg vet hvor halebeinet ligger. Hvor mye lenger oppe ligger bekkenet? Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Prøv å svare på det spørsmålet jeg stilte deg, istedenfor å stille mange andre spørsmål. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Prøv å svare på det spørsmålet jeg stilte deg, istedenfor å stille mange andre spørsmål. Hvilket spm da? Jeg har svart på de spm du har til meg. Har jeg ikke det? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Tråden har blitt stengt da det ser ut som vi ikke kommer noe lengre og det går nå i en del gjentagelser.Kontakt meg på pm om noen har noen innvendinger. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg