Jesper95 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 har litt lyst til å vite hva dere der ute sier om det og kjøre med f.eks 2-3kw for mye når du skal kjøpe mellomtung, at den er 2-3kw for mye. Hva hadde dere gjort, hadde dere kjørt uten og gjort noe eller hadde dere faktisk dratt på verksted. Eventuelt hva er konsekvensen for å kjøre med 2-3kw om man blir stoppet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hvis den er registrert som A2, vil det aldri bli oppdaget. Lenke til kommentar
Jesper95 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Hvis den er registrert som A2, vil det aldri bli oppdaget. den er reg som tung, står 38kw i vognkortet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Javel, men da har du ikke lov til å kjøre den. Selv om den hadde "få nok" hk, så hadde du ikke hatt lov til å kjøre den om den var registrert som tung. Lenke til kommentar
Jesper95 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Javel, men da har du ikke lov til å kjøre den. Selv om den hadde "få nok" hk, så hadde du ikke hatt lov til å kjøre den om den var registrert som tung. jo, har snakket med vegvesen før angående om en sykkel er innenfor grensen, men i vognkort står det tung. det var bare å kjøre sykkelen, trengte ikke å dra inn til vegvesen å gjøre om vognkortet til mellomtung Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 For at en sykkel skal kunne registreres som mellomtung må den oppfylle visse kriterier. http://www.vegvesen.no/Forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Motorsykkel+klasse+A2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå