asad Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vurderer å kjøpe alle sesongene, men jeg finner bare 3 på play.com. Dette kan vel ikke stemme? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vet iallfall at sesong 12 finnes. Lenke til kommentar
gaaal Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jo dette stemmer.. Det kommer 1 sessong ut på dvd vært år.. Snart kommer sessong 3 denne har vel kommet ut på sone1.. Du får smøre deg med tolmodighet.. Jeg skal iallefall kjøpe alle sessongene.. har 1 og 2 no.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 sjekka det nå, det finnes 15 sesonge! Vil det da bety at det vil ta 12 år før alle er ute på DVD da?? Det er jo håpløst... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har sesong 1, 2 og 3 på DVD. Det tok ett år mellom 1 og 2, tre kvart år mellom 2 og 3, så det skal nok bare ta 7-8 år til Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 dette var noe dritt... hvorfor tar det så lang tid egentlig? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 The Simpsons går hver søndag på FOX, og de kjørte i gang sesong nr. 15 nå forrige søndag med "Treehouse of Horror XIV"... Vet ikke hvor mange episoder denne sesongen består av, men hvis du kun teller med de som har blitt vist så finnes det vel 314 episoder! Det er vel kanskje først i det siste at de har fått opp øynene for at det finnes et marked for The Simpsons DVD'er! Regner ikke med at de kun vil gi ut én per år. Det høres helt vanvittig ut! Det vil vel mest sannsynlig komme litt flere per år de kommende årene! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 standard sesong lengde i usa er vel ca 22 eller 23 episoder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå