Gå til innhold

spill på z600

g0b

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har i forbindelse med nokia engage "saken" sett bilde av ulike spill på mobiltelefon,

disse spillene ser egentlig ganske imponerende ut, z600 drar vel kanskje ikke disse spillene pga at det er en ericsson(?)

men vil man kunne få spill av samme kvalitet? det er kanskje litt lite minne til å ha plass til disse spillene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

z600 kan ikke spile n-gage spill fordi det ikke er en symbian telefon, og fordi den har altfor lite minne og ikke MMC kort.

z600 skal komme med spillet V-rally 2 som visstnok skal være veldig bra, ellers vet jeg ikke om noen sider hvor du finner javaspill til den; søk litt på google så finner du sikkert noen sider.

Lenke til kommentar

Det er litt forskjell i pris også da... For 400 kr får du et spill på MMC til N-Gage. Mophun spillene er på 50-100 KB, og koster ca 30-40 kr + kostnaden for å laste de ned. Jeg har tilgode å finne et N-Gage spill som er verdt flere hundrelapper...

Man trenger jo ikke nødvendigvis skille på Symbian og vanlige telefoner, det er jo bare å sette pris opp mot funksjonalitet. Klart at symbiantelefoner er bedre, men de koster også mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...