NMTZ Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Får ikkje til å åpne porten "25565". Skjønner ikkje koffor det ikkje går. Er minecraft, en tekkit server. Har satt ip'en min til 10.0.0.65. Har åpnet porten 25565 i routeren til IP'en 10.0.0.65 for UDP, TCP og UDP/TCP. Har restartet routeren. Har restartet PC'en. Har (prøvd) å åpne portene i brannmuren. Legger ved noen screenshots: Nettverkskort Brannmur, 25565 åpen for lokal og ekstern port. Routeren cmd->ipconfig Canyouseeme resultat Minecraft config file, server-ip er tom Vet ikkje ka eg ikkje har gjort/ka eg har gjort feil. Bruker http://www.canyouseeme.org/ for å sjekke porter. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Er serveren aktiv når du sjekker om porten er åpen? Lenke til kommentar
NMTZ Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Ja, kan dobbeltsjekke den biten. Edit: Serveren er åpen, men porten blir ikkje registert som åpen nå heller. Endret 1. juli 2015 av NMTZ Lenke til kommentar
BrokenFish Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Nå har du åpnet portene dobbelt opp. Mulig det skaper krøll. Prøv å fjerne linjene der du åpner udp og tcp separat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå