Gå til innhold

Den store Music / Beats1 tråden

Anbefalte innlegg

Noen som kan oppdatere meg på hvordan det ligger an med Apple Music? Er den blitt forbedret siden den ble lansert? Har noen blitt såpass overbevist etter endringene, at de har byttet fra sin tidligere leverandør?

Apple Music blir, som alle andre tjenester, stadig vekk forbedret.

Jeg trives bedre i AM enn jeg gjorde i Spotify og har byttet. Det bør jo ikke bety noe som helst for deg uansett, du velger å kjøpe musikken din fra den butikken du liker best, uavhengig av hva andre gjør.

Nei, det er jeg fullstendig klar over, takk :)

Men jeg prøver gjøre litt research før jeg kjøper noe, også da musikktjenester som AM og spotify. Sist jeg brukte AM var det utrolig slitsomt å bruke, og siden jeg ikke har lest noen nyheter om at AM er blitt oppgradert/forbedret av noe slag, spurte jeg her. Men ja, jeg vet jeg kan kjøpe musikken fra den butikken jeg liker best, men jeg vet jo ikke om jeg liker AM best mtp. de nye forbedringene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan oppdatere meg på hvordan det ligger an med Apple Music? Er den blitt forbedret siden den ble lansert? Har noen blitt såpass overbevist etter endringene, at de har byttet fra sin tidligere leverandør?

Jeg trives bedre i AM enn jeg gjorde i Spotify og har byttet. Det bør jo ikke bety noe som helst for deg uansett, du velger å kjøpe musikken din fra den butikken du liker best, uavhengig av hva andre gjør.

Men jeg prøver gjøre litt research før jeg kjøper noe, også da musikktjenester som AM og spotify. Sist jeg brukte AM var det utrolig slitsomt å bruke, og siden jeg ikke har lest noen nyheter om at AM er blitt oppgradert/forbedret av noe slag, spurte jeg her. Men ja, jeg vet jeg kan kjøpe musikken fra den butikken jeg liker best, men jeg vet jo ikke om jeg liker AM best mtp. de nye forbedringene.

Det finner du heller ikke ut av hvis du ikke prøver selv. Over tid. Altså gi det noen måneder. Det koster omtrent det samme som andre butikker, for eksempel Spotify, så det er jo bare å gi det et forsøk. Si opp etter testperioden hvis du ikke liker det...:)

Lenke til kommentar

Det finner du heller ikke ut av hvis du ikke prøver selv. Over tid. Altså gi det noen måneder. Det koster omtrent det samme som andre butikker, for eksempel Spotify, så det er jo bare å gi det et forsøk. Si opp etter testperioden hvis du ikke liker det... :)

Testperioden på 3 mnd er brukt opp, så med mindre jeg får tre nye mnd jeg kan leke med meg, må jeg nok heller bare spørre litt rundt. Som student med veldig lavt budsjett (nei, har ikke engang råd til 99kr for å teste  :hm: ), kan jeg heller ikke ta meg råd til å bare kjøpe en mnd for å teste. Ingen i min vennekrets bruker det heller, så derfor vanskelig å få testet og hørt deres meninger.

Googler litt til på nettet, og ser hva folk synes der  :hmm:

Lenke til kommentar

Det finner du heller ikke ut av hvis du ikke prøver selv. Over tid. Altså gi det noen måneder. Det koster omtrent det samme som andre butikker, for eksempel Spotify, så det er jo bare å gi det et forsøk. Si opp etter testperioden hvis du ikke liker det... :)

Testperioden på 3 mnd er brukt opp, så med mindre jeg får tre nye mnd jeg kan leke med meg, må jeg nok heller bare spørre litt rundt. Som student med veldig lavt budsjett (nei, har ikke engang råd til 99kr for å teste  :hm: ), kan jeg heller ikke ta meg råd til å bare kjøpe en mnd for å teste. Ingen i min vennekrets bruker det heller, så derfor vanskelig å få testet og hørt deres meninger.

Googler litt til på nettet, og ser hva folk synes der  :hmm:

For hva det måtte bety for deg da...:)

Jeg trives godt med Apple Music, rett og slett fordi jeg syns grensesnitt er bedre og jeg finner av en eller annen grunn frem til mer musikk enn i andre butikker.

Mine døtre (16 og 20) trives bedre med Spotify og holder seg til den butikken.

Lenke til kommentar

Om du har samboer eller noe du kan sette opp familiedeling med så kan du få nye 3 mnd. Jeg har familiedeling med samboer og aktiverte først via hennes telefon og da fikk vi begge 3 mnd og når denne er over så kunne jeg aktivere 3 nye via min telefon som igjen fungerer på begge grunnet familiedeling.

Har du tilgang på en Androidtelefon så kan du aktivere en ny 3 mmd gratisperioden via den selv om du har gjort det tidligere på en iOS enhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...