Gå til innhold

[Løst] Xbox Preview Program

LMH1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Preview er stengt for å ta inn nye personer nå.

Feil, feil og feil. De har strammet inn på reglene, jeg har invitert mange i de siste ukene som har kommet inn, nå er det jo også en del som ikke har kommet inn enda. Sender invites fortløpende, de som er interesserte kan gjerne sende meg en PM. 

Lenke til kommentar

Xbox chat suppport er nok ikke Microsoft, du :-)

Neivel? Hvem er det da?

Xbox ambassadører verden rundt, har selv sittet med chatsupport.

Feil. Xbox har en offisiell chat med ansatte. Har selv vært i dialog med de når det gjelder reklamasjoner og kredittopplysninger. De har også offisiell support via Twittet.

Lenke til kommentar

Neivel? Hvem er det da?

Feil. Xbox har en offisiell chat med ansatte. Har selv vært i dialog med de når det gjelder reklamasjoner og kredittopplysninger. De har også offisiell support via Twittet.
Det er ingen som sitter med opplysninger, man får bare se et par siffer for å bekrefte informasjon. Du må godkjenne om det er greit med sms for å endre informasjon igjennom support. Chat support har ingen privilegier utenom å sende requests.
Lenke til kommentar

Neivel? Hvem er det da?

Det er ingen som sitter med opplysninger, man får bare se et par siffer for å bekrefte informasjon. Du må godkjenne om det er greit med sms for å endre informasjon igjennom support. Chat support har ingen privilegier utenom å sende requests.

Offisiell chat har slettet gamle kredittkort for meg, og lagt inn nye opplysninger. Som Xbox "ambassadør" bruker jeg selv å veilede folk til offisiell chat support.

Lenke til kommentar

Neivel? Hvem er det da?

Offisiell chat har slettet gamle kredittkort for meg, og lagt inn nye opplysninger. Som Xbox "ambassadør" bruker jeg selv å veilede folk til offisiell chat support.
Gjør ikke noe mer enn å fylle inn skjemaer, når de skal ta bort et kortnummer så sender de deg en sms med en kode som gir dem tilgang til å utføre handlinger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...