Gå til innhold

[Løst] Xbox Preview Program


LMH1

Anbefalte innlegg

Hadde vært heeeeelt flott om noen ville lagt til meg også? :) 

 

GT: Tafsern

 

Invite sendt!

 

Og, bare som generell info, MS har sagt at de begynner å nå maks kapasitet på Preview programmet så antallet nye personer som kommer inn vil være færre i tiden framover.

 

 

 

Due to a tremendous response from our fans, the Xbox Preview program has reached a near capacity level. With that in mind, we are slowing the number of new people we are accepting to optimize for testing. We are thankful for the amount of interest we’ve received to date and look forward to sharing more details on preview opportunities soon.

 

http://forums.xbox.com/xbox_early_access/update_preview/registration_support/f/4582/t/2028788.aspx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tippe du bare har vært uheldig. Dog, jeg har ingen anelse om hva slags kriterier, om noen, MS har for å la folk slippe til. Jeg kom inn bare et par dager etter invite selv, men så har jeg vært Gold medlem i 11 år og også vært med i noen runder med preview på 360 så kan være at det hadde noe med hvor fort jeg kom inn.

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har sendt, har ikke fått noen melding på boksen.

 

Setter pris på om noen sender

 

Gamertag: Lundeful

 

:)

 

Sendt til deg før, men gjorde det likeså godt igjen!

 

Noen som vil hjelpe meg med å prøve lykken? =) 

 

 

GT: Caster 89

 

 

hadde ikke takket nei til en invitasjon!

 

gt: Skulkesyk

 

Og invite sendt til dere to også. Ingen direkte garanti at dere kommer inn ser det ut som, og sannsynligvis mindre nå enn det var for et par måneder siden ettersom MS har begynt å trappe ned antallet som slipper til, men invite er sendt i hvert fall.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om noen har sendt, har ikke fått noen melding på boksen.

 

Setter pris på om noen sender

 

Gamertag: Lundeful

 

:)

 

Sendt til deg før, men gjorde det likeså godt igjen!

 

Noen som vil hjelpe meg med å prøve lykken? =) 

 

 

GT: Caster 89

 

 

hadde ikke takket nei til en invitasjon!

 

gt: Skulkesyk

 

Og invite sendt til dere to også. Ingen direkte garanti at dere kommer inn ser det ut som, og sannsynligvis mindre nå enn det var for et par måneder siden ettersom MS har begynt å trappe ned antallet som slipper til, men invite er sendt i hvert fall.

 

 

Takker!  da er det vel bare å sitte og håpe :p

Lenke til kommentar

 

hadde ikke takket nei til en invitasjon!

 

gt: Skulkesyk

 

Og invite sendt til dere to også. Ingen direkte garanti at dere kommer inn ser det ut som, og sannsynligvis mindre nå enn det var for et par måneder siden ettersom MS har begynt å trappe ned antallet som slipper til, men invite er sendt i hvert fall.

 

Takk uansett <3! krysser fingrene!

Lenke til kommentar

 

Gått 13 dager siden "Kadaju" sendte invite, så da er man vel lukket ute. vel vel 

 

Skulle gjerne visst hva MS har som kriteria for å slippe folk inn. Uansett, sendte en ny invite til deg nå, så håper det fortsatt vil være mulighet.

 

Takk igjen :-) Sjansene blir nok mindre etter hvert. Har sett på utenlandske fora, på tusenvis som står i kø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...