Sparrk Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Noen som har en invitasjon ? hadde blitt VELDIG glad gt: im STARL0RD Endret 28. juli 2015 av Sparrk Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Flott om noen orker å invitere meg igjen, da jeg også har fallt ut. GT: Lundeful Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Flott om noen orker å invitere meg igjen, da jeg også har fallt ut. GT: Lundeful Jeg trodde jeg hadde falt ut av programmet, men det var bare en bug. Restart, og vips, så var man tilbake. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg trodde jeg hadde falt ut av programmet, men det var bare en bug. Restart, og vips, så var man tilbake. Hmm. Tror ikke det er problemet mitt. Har restartet ofte, men er ikke i Preview-programmet jeg. Vet ikke hva som har hendt. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hvis noen har mulighet til å invitere en til, hadde jeg satt pris på det! GT: magnusalex Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hvis noen har mulighet til å invitere en til, hadde jeg satt pris på det! GT: Deepwaterset Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hadde satt pris på invite vis noen har ein til overs. Gamertag: vegard38 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Noen som har en invitasjon ? hadde blitt VELDIG glad gt: im STARL0RD Flott om noen orker å invitere meg igjen, da jeg også har fallt ut. GT: Lundeful Hvis noen har mulighet til å invitere en til, hadde jeg satt pris på det! GT: magnusalex Hvis noen har mulighet til å invitere en til, hadde jeg satt pris på det! GT: Deepwaterset Hadde satt pris på invite vis noen har ein til overs. Gamertag: vegard38 Aner ikke om noen av dere har fått eller ikke allered, men sendt invite til alle 5 i hvert fall 2 Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ingenting foreløpig men tar vist nok litt tid har eg forstått. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Thanks man! Kommer nok etterhvert Lenke til kommentar
bricklin Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hei, jeg hadde også blitt veldig glad for en invite visst noen gidder å sende meg Gamertag : Masterbrummle Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hei, jeg hadde også blitt veldig glad for en invite visst noen gidder å sende meg Gamertag : Masterbrummle Invite sendt! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Noen som har en invitasjon ? hadde blitt VELDIG glad gt: im STARL0RD Flott om noen orker å invitere meg igjen, da jeg også har fallt ut. GT: Lundeful Hvis noen har mulighet til å invitere en til, hadde jeg satt pris på det! GT: magnusalex Hvis noen har mulighet til å invitere en til, hadde jeg satt pris på det! GT: Deepwaterset Hadde satt pris på invite vis noen har ein til overs. Gamertag: vegard38 Aner ikke om noen av dere har fått eller ikke allered, men sendt invite til alle 5 i hvert fall Noen av dere som har fått? Lenke til kommentar
OleOst_ Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Har en kamerat som er i preview programmet, han sendte meg invite for en uke siden og har fremdeles ikke fått noe invitasjon. Ba han sende på nytt igår for å se om jeg får noe snart Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 Har en kamerat som er i preview programmet, han sendte meg invite for en uke siden og har fremdeles ikke fått noe invitasjon. Ba han sende på nytt igår for å se om jeg får noe snart Det kan ta mer tid enn det. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. august 2015 Del Skrevet 15. august 2015 clinton: Nei, ikke ennå.. Men den kommer vel etter hvert Lenke til kommentar
krunglekjeks Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Send meg gjerne en invite på "koffer87":-) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hadde vert kjekt å prøve Gt mitt er Morteno2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå