LMH1 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Noen som har Xbox Preview Program som kan sende meg på en pm en url til å aktivere eller invitere meg til dette? Fikk lyst å prøve å spille noen xbox 360 spill på xbox one. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hva er gamertagen din? 1 Lenke til kommentar
Sognaprest Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hei.. Om noen vil invite meg også, så hadde jeg blitt en lykkelig mann :-)Gamertag: Olebreis Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Ser ikke ut som dette er enkelt, fikk epost fra firberblad at jeg skulle få epost fra microsoft angående dette, men har ennå ikke hørt noe. Så vet ikke hvorfor det ikke skjer noe, hadde vært gøy å bruke sommerferien å teste mass effect til xbox one. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Hos meg tok det neste 3 måneder før jeg fikk beskjeden på one, men for en kompis som jeg sendte invite til så fikk han den etter 2 dager. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Tok samklang tid her også, og opptil flere forsøk på å komme inn. Lenke til kommentar
activex Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hvis noen har en invitasjon til overs, hadde det vært supert! Gamertag: Joachim Venaas Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hvis noen har en invitasjon til overs, hadde det vært supert! Gamertag: Joachim Venaas Har invitert deg. Men som det står litt lenger opp, så kan det ta litt tid før du kommer inn. Invitasjonene håndteres manuelt av Xbox. 1 Lenke til kommentar
Bull_Dog Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Bare og legge meg til og sende meg en mld på xbox så inviterer jeg di som vil. GT : NoR BullDog Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Bare og legge meg til og sende meg en mld på xbox så inviterer jeg di som vil. GT : NoR BullDog Invitasjon sendt. Lenke til kommentar
activex Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Hvis noen har en invitasjon til overs, hadde det vært supert! Gamertag: Joachim Venaas Har invitert deg. Men som det står litt lenger opp, så kan det ta litt tid før du kommer inn. Invitasjonene håndteres manuelt av Xbox. Kom faktisk allerede etter en dag, takk! Lenke til kommentar
flumbo Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Er det noen som kunne tenke seg å sende meg en invite? Har utrolig lyst til å prøve mine gamle 360 spill på konsollen. Gamertag: SoFreshNSoMean Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Er det noen som kunne tenke seg å sende meg en invite? Har utrolig lyst til å prøve mine gamle 360 spill på konsollen. Gamertag: SoFreshNSoMean Invite sendt! Lenke til kommentar
flumbo Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Er det noen som kunne tenke seg å sende meg en invite? Har utrolig lyst til å prøve mine gamle 360 spill på konsollen. Gamertag: SoFreshNSoMean Invite sendt! Tusen takk:) Lenke til kommentar
wanawanga Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Hadde satt stor pris på om noen kunne sende meg en invite til preview program :-) Gamertag: Wanawanga Kan man laste ned spill man allerede eier fra online store, vil 360-spill dukke opp der? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 25. juli 2015 Del Skrevet 25. juli 2015 Hadde satt stor pris på om noen kunne sende meg en invite til preview program :-) Gamertag: Wanawanga Kan man laste ned spill man allerede eier fra online store, vil 360-spill dukke opp der? Ja 360 spill som er på lista over tilgjenglige spill vil dukke på download historien din på one Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Kan noen invitere meg også? failbarr Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) Ser ut som jeg er ute av programmet etter å ha endret epost. Kan noen invitere? Traktor Jens T Vennligst svar på denne om dere har invitert meg på nytt. Endret 27. juli 2015 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Stork1 Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Kan noen invitere meg også? failbarr Da var det en invite på vei til deg. ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå