Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Fiskemåke med kull... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jasså allerede en oppvoksende slekt av skrikende måker ser jeg. Øvelsen er i full gang i V2. 2 fine versjoner der jeg godt kunne tenkt meg et par cm kutt til venstre i V2 for å forrykke følelsen av midtstilling noe. Roar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Jasså allerede en oppvoksende slekt av skrikende måker ser jeg. Øvelsen er i full gang i V2. 2 fine versjoner der jeg godt kunne tenkt meg et par cm kutt til venstre i V2 for å forrykke følelsen av midtstilling noe. Roar Takker for tips Var nede å kikket i går og nå er duna borte og fjærdrakten på plass. Har Bever der nede også,men ike fått de helt gode bildene av den ennå. Endret 1. juli 2015 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Fine bilder begge to, men med V2 som det beste, der de nesten nyfødte kun tenker på mat (og kanskje lengsel etter matmor) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hei Jan Erik Flotte bilde og ja bra at du bruker kamotelt Er et par ved fjæra her, som har to unger, lit større en på dine bilde God sommer videre ! Leif Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 For meg er det V1 som er min soleklare favoritt. Jeg synes det formidler godt i tillegg til å være et flott fuglefoto. Disse sårbare ungene som klynger seg sammen. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Fine bilder begge to, men med V2 som det beste, der de nesten nyfødte kun tenker på mat (og kanskje lengsel etter matmor) Vennlig hilsen Ragnar Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Hei Jan Erik Flotte bilde og ja bra at du bruker kamotelt Er et par ved fjæra her, som har to unger, lit større en på dine bilde God sommer videre ! Leif Takker Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 For meg er det V1 som er min soleklare favoritt. Jeg synes det formidler godt i tillegg til å være et flott fuglefoto. Disse sårbare ungene som klynger seg sammen. mvh Jan Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg