Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Lævvandes skulptur i 3 versjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ser ut til at kaktusene forsøker å bli minst like dominerende som de tre småtårnene omkring. V1 og V3 for meg, med V3 hvor du har tryllet litt igjen, og med godt resultat. (Kunne sikkert vært lastet opp som eget bilde) Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 V1 er jo knakende god synes jeg, mer edruelige farger enn vanlig fra Kneppen. De to andre var heller ikke langt etter. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig, Roar! Jeg er ikke så veldig glad i rammene, men bildene dine er suverene <3 Og her er det jo finkutt på sitt ypperste ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Kaktuskunst er det ingen som slår deg på:-) Artig og kreativt i alle 3 versjoner. En titt på dine bilder i løpet av dagen er nesten blitt en vane, selv om en ikke alltid får kommentert. Lokker frem smilet, disse fantasifulle verkene dine, i positiv forstand:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Veldig bra Roar! Alle tre! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg faller spesielt for V1 og V3 denne gang. V3 har din klare signatur som jeg nå vet er ditt verk ved første blikk - stilig og flott mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Meget potent kaktus i tre versjoner der jeg går for v3 som jeg synes er veldig dekorativ. Den fortjener absolutt en plass på veggen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg