Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Dette e' no berre lækkert!! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg ser at du mester panorama fremføring på en mesterlig måte av dine landskapsbilder. Synes det gjør selve prikken over i'en i bilder som dette. Som du nevner, må sees i full størrelse - lekkert! mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg ser at du mester panorama fremføring på en mesterlig måte av dine landskapsbilder. Synes det gjør selve prikken over i'en i bilder som dette. Som du nevner, må sees i full størrelse - lekkert! mvh Jan Takk for svært hyggelig tilbakemelding ! Ingen tvil om at jeg (og sikkert mange andre Bildekritikkbrukere) lærer noe hele tiden. Snapper opp ideer gjennom kommentarer og av å studere andres bilder. Å utveksle ideer og erfaringer er svært nyttig. Kanskje det kunne være litt mer av dette, men totalt sett er Bildekritikken et godt forum synes jeg. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Dette e' no berre lækkert!! Mye mektig natur på dine trakter Helene, men Østlandet har også sine perler, om enn på annen måte. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Essensen av en sommerstemning her presentert i et særdeles passende panoramaformat. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Essensen av en sommerstemning her presentert i et særdeles passende panoramaformat. Mvh Alec Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
avedon Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Veldig bra panoramabilde fin skarphet, farver og komp. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2015 Veldig bra panoramabilde fin skarphet, farver og komp. Mvh. Roy Oppdaget ikke din gode kommentar før i dag, men takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg