Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Koselig liten øy i indre Oslofjord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Jeg burde kjenne alle øyene fra hverandre . men gjør faktisk ikke det selv om jeg burde etter å ha tøffa rundt i 18 fot tresnekke med tøff tøff motor for noe over 40 år siden. God beskjæring oppe der du faktisk kunne tatt under den øverste skya her også for å senke blikket ytterligere hvilket kanskje ville øke dybdefølelsen bittelitt gran til. Men sikkert en smaksak fra en som alltid må pirke for å være fornøyd. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Bildet er tatt på båttur med Rigmor 27.05.15 der vi passerte en rekke småøyer på vei tilbake til Vollen i Asker som var endested. Men bildet er tatt en god stund før vi nådde dit. Er alene på Jevnaker disse dager, og må spørre vismenn/kvinner når jeg kommer hjem. Det er jo en lang rekke småøyer på vestsiden av fjorden utover, og ikke så helt enkelt å skille disse fra hverandre. Som du ser så er det kuttet en god del både oppe og nede, men så er det vurderingen hvor mye en skal ta. Har lært av deg, og synes panoramaformat passer desidert best til slikt landskap som dette. Fint å få din vurdering av kutt, alltid verd å teste hvordan det blir med dine forslag. Skj Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig landskapsbilde. Det valgte panoramaformatet passer utmerket her. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Et herlig sommerbilde dette, Ragnar! Flott fargegjengivelse og skarphet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Nydelig landskapsbilde. Det valgte panoramaformatet passer utmerket her. Takk for din gode kommentar Mikael ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Et herlig sommerbilde dette, Ragnar! Flott fargegjengivelse og skarphet. Mvh Fredrik Hei Fredrik og takk for hyggelig kommentar. Side du og undertegnede som oftest benytter Fuji XT1, så nevner jeg for deg at det under filmsimulering er innstilt på Velvia, noe som gir en kraftigere fargemetning. Ikke alltid dette passer, mer er vel Ok her synes jeg. Skj Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Vakkert landskapsbilde der panoramaformatet passet utmerket! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Et herlig sommerbilde dette, Ragnar! Flott fargegjengivelse og skarphet. Mvh Fredrik Hei Fredrik og takk for hyggelig kommentar. Side du og undertegnede som oftest benytter Fuji XT1, så nevner jeg for deg at det under filmsimulering er innstilt på Velvia, noe som gir en kraftigere fargemetning. Ikke alltid dette passer, mer er vel Ok her synes jeg.Skj Her fungerte jo Velvia veldig bra, synes jeg. Jeg synes det er blitt praktisk å fotografere i RAW, så kan man jo etterkant prøve seg fram med de forskjellige simuleringene i LR. Bildet synes jeg som sagt var veldig bra og bør absolutt nytes i fullstørrelse. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Flott landskapsbilde...likte det Mvh Bekir. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Vakkert landskapsbilde der panoramaformatet passet utmerket! Hilsen Tove Takk for hyggelig tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Flott landskapsbilde...likte det Mvh Bekir. Takk for hyggelig kommentar Bekir ! Skj Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Stueren delikatesse! ;-) Idag har jeg ikke orket å gå ned til sjøen ennå pga varmen, men kanskje til kvelden ;-) Lenke til kommentar
okjo Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Vakkert, og som vanlig godt levert i kledelig format og utsnitt Mvh Oddmund Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Tror det er det beste bildet jeg har sett fra deg Ragnar , nydelig alt sammen her. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Praktfullt, Ragnar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Stueren delikatesse! ;-) Idag har jeg ikke orket å gå ned til sjøen ennå pga varmen, men kanskje til kvelden ;-) Gå ned til sjøen i behagelig varme, da må du nok vente til langt på kveld. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Vakkert, og som vanlig godt levert i kledelig format og utsnitt Mvh Oddmund Takk for fin kommentar Oddmund ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Tror det er det beste bildet jeg har sett fra deg Ragnar , nydelig alt sammen her. Takk for svært hyggelig kommentar Jarle, men håper på at "the best is yet to come !" Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Praktfullt, Ragnar! Hyggelig å få kommentar fra deg Trond ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg