kjartanss Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 hei, er egentlig bare nyskjerrig på om noen har noen survival games de vil anbefale? noe som er spennende, samt bra byggesystem og bra open world opplevelse! vet der er mange spill, men syntes alle er bare betalt alpha og blir aldri noe av selve spillet i etterkant heller. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 ARK: Survival Evolved http://store.steampowered.com/app/346110/ Lenke til kommentar
kjartanss Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Satt å ledte litt på det? Er ikke det veldig frustrerende når folk ødelegger basen din? Og kan man evt spille"offline" der? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Du kan spille offline ja! Du kan og spille PVE, hvor andre ikke kan drepe deg eller ødelegge basen din. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Anbefales på det sterkeste ARK som de over her nevner! Blitt veldig spillbart og høy fps etter den siste patchen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Du kan også hoste egen server på ARK. Spiller med noen venner på denne for å hindre at noen skal vandalisere det som tar dager å bygge opp igjen. Lenke til kommentar
kjartanss Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 må nesten teste dette ut da :o leste mye dritt om det, men kan være fra tidligere patch ^^ siste jeg spilte var 7 days 2 die, og det var ganske kult, men var lite å gjøre etterhvert ! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Digger Personlig Project Zomboid jeg... 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Er mange som har no griefing på ARK serverene så da slipper du å bekymre deg om at basen skal bli ødelagt. Noen servere bruker å arrangere PVP visst man har lyst å være med på det. Jeg har ikke spilt ARK på en stund nå siden ytelsen var helt forferdelig før, men må kanskje teste det nå som det har kommet noen patcher. Grafikken i spillet er bare helt sykt bra, husker jeg sto på en fjelltopp å bare så på solnedgangen å ble helt målløs. Spillet har også et leveling system som jeg likte svært godt, så du kan ikke bare crafte alt i begynnelsen av spillet. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 ARK kommer med oppdateringer hver bidige dag Oppdateringer i forhold til ytelse har de ettersom jeg har forstått nettopp startet med. Lenke til kommentar
Efflorescence Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 ARK og Rust. Har du prøvd Just Cause 2 multiplayer? De har en Survival server som er ganske bra. Dessverre et spill med litt feil her og der, men fortsatt stor åpen verden med muligheter for ekstremt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå