Gå til innhold

POW!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sklei han på skallet fra bananen hun sikter med .

Kreativt og godt fanget.

Mvh

Alec

Hehe, han dreiv med en form for trening tror jeg. Litt heldig bilde, så situasjonen og tok et raskt bilde, og ble fornøyd med hvordan perspektiv og slikt endte opp. 

Henning

Lenke til kommentar

Artig bilde meget godt fanget. Innerblink hadde det blitt med litt uskarphet ved føtter/hand for å anskueliggjøre bevegelse.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk. Ja det er jeg enig i, det hadde vært prikken over i'en med litt bevegelsesuskarphet. Men her måtte jeg bare trykke på utløseren så fort jeg klarte, ingen tid til noe innstillinger.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fantastisk blinkskudd! Meget kjapt og godt observert. En god betaling for og ha et fotografisk blikk på verden rundt oss. Husker ikke helt hva denne form for "trim" kalles, med det er en form for cityjumping, der utøveren tar seg over hindringer på kreativt vis. Fascinerende:-)

Lenke til kommentar

Fantastisk blinkskudd! Meget kjapt og godt observert. En god betaling for og ha et fotografisk blikk på verden rundt oss. Husker ikke helt hva denne form for "trim" kalles, med det er en form for cityjumping, der utøveren tar seg over hindringer på kreativt vis. Fascinerende:-)

Takk. Ja har sett folk drive med det rundt om, men jeg aner ikke hva de kaller det, jeg skal høre med dem nesten gang jeg ser noen drive med det. 

Oops !

Men tipper at bildet er arrangert uten at det blir noe dårligere av den grunn for det forteller jo en historie.

Du kunne kanskje retta opp eller kutta til venstre for å få vekk den lyse strima til venstre. Den drar lett ufortjent oppmerksomhet.

Roar

Neida, på ingen måte arrangert, men litt flaks. Ja, ser det lyse, det kan enkelt kuttes.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Parkour er en bevegelsesidrett der man skal kunne komme seg fra A til B på den mest effektive måten. En traceur (en utøver av parkour) som møter på et gjerde, vil ikke lete etter en port, men lete etter den mest mulig effektive måten å overkomme hinderet foran ham på. Parkour er heller ikke en konkurranse, og skal derfor ikke defineres som en sport der konkurranse er essensielt. Det handler om å konkurrere med seg selv og ingen andre. Den grensen man har, skal man bryte for å kunne bli enda bedre i det man driver med.

https://no.wikipedia.org/wiki/Parkour

Lenke til kommentar

Parkour er en bevegelsesidrett der man skal kunne komme seg fra A til B på den mest effektive måten. En traceur (en utøver av parkour) som møter på et gjerde, vil ikke lete etter en port, men lete etter den mest mulig effektive måten å overkomme hinderet foran ham på. Parkour er heller ikke en konkurranse, og skal derfor ikke defineres som en sport der konkurranse er essensielt. Det handler om å konkurrere med seg selv og ingen andre. Den grensen man har, skal man bryte for å kunne bli enda bedre i det man driver med.

https://no.wikipedia.org/wiki/Parkour

Se der, det var nok det de drev med ja. Nå må jeg si at jeg mener det er mer effektivt å gå rundt benken enn å snurre på ryggen over, men det så nå stilig ut. 

Henning

Lenke til kommentar

Artig fanget situasjon du viser her! Godt jobba!

Hilsen Tove

Hahaha! Knallmorsomt bilde!!! Tok meg 2 sek å se gag'en ;-)

Hahaha! :) Gøyalt at du ser det og at du rekker å trykke på avtrekkeren i riktig øyeblikk! Veldig bra Henning!

Tusen takk!

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...