Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Sklei han på skallet fra bananen hun sikter med . Kreativt og godt fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Sklei han på skallet fra bananen hun sikter med . Kreativt og godt fanget. Mvh Alec Hehe, han dreiv med en form for trening tror jeg. Litt heldig bilde, så situasjonen og tok et raskt bilde, og ble fornøyd med hvordan perspektiv og slikt endte opp. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Artig bilde meget godt fanget. Innerblink hadde det blitt med litt uskarphet ved føtter/hand for å anskueliggjøre bevegelse. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Artig bilde meget godt fanget. Innerblink hadde det blitt med litt uskarphet ved føtter/hand for å anskueliggjøre bevegelse. Vennlig hilsen Ragnar Takk. Ja det er jeg enig i, det hadde vært prikken over i'en med litt bevegelsesuskarphet. Men her måtte jeg bare trykke på utløseren så fort jeg klarte, ingen tid til noe innstillinger. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Fantastisk blinkskudd! Meget kjapt og godt observert. En god betaling for og ha et fotografisk blikk på verden rundt oss. Husker ikke helt hva denne form for "trim" kalles, med det er en form for cityjumping, der utøveren tar seg over hindringer på kreativt vis. Fascinerende:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Oops ! Men tipper at bildet er arrangert uten at det blir noe dårligere av den grunn for det forteller jo en historie. Du kunne kanskje retta opp eller kutta til venstre for å få vekk den lyse strima til venstre. Den drar lett ufortjent oppmerksomhet. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Fantastisk blinkskudd! Meget kjapt og godt observert. En god betaling for og ha et fotografisk blikk på verden rundt oss. Husker ikke helt hva denne form for "trim" kalles, med det er en form for cityjumping, der utøveren tar seg over hindringer på kreativt vis. Fascinerende:-) Takk. Ja har sett folk drive med det rundt om, men jeg aner ikke hva de kaller det, jeg skal høre med dem nesten gang jeg ser noen drive med det. Oops ! Men tipper at bildet er arrangert uten at det blir noe dårligere av den grunn for det forteller jo en historie. Du kunne kanskje retta opp eller kutta til venstre for å få vekk den lyse strima til venstre. Den drar lett ufortjent oppmerksomhet. Roar Neida, på ingen måte arrangert, men litt flaks. Ja, ser det lyse, det kan enkelt kuttes. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Parkour er en bevegelsesidrett der man skal kunne komme seg fra A til B på den mest effektive måten. En traceur (en utøver av parkour) som møter på et gjerde, vil ikke lete etter en port, men lete etter den mest mulig effektive måten å overkomme hinderet foran ham på. Parkour er heller ikke en konkurranse, og skal derfor ikke defineres som en sport der konkurranse er essensielt. Det handler om å konkurrere med seg selv og ingen andre. Den grensen man har, skal man bryte for å kunne bli enda bedre i det man driver med. https://no.wikipedia.org/wiki/Parkour Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Parkour er en bevegelsesidrett der man skal kunne komme seg fra A til B på den mest effektive måten. En traceur (en utøver av parkour) som møter på et gjerde, vil ikke lete etter en port, men lete etter den mest mulig effektive måten å overkomme hinderet foran ham på. Parkour er heller ikke en konkurranse, og skal derfor ikke defineres som en sport der konkurranse er essensielt. Det handler om å konkurrere med seg selv og ingen andre. Den grensen man har, skal man bryte for å kunne bli enda bedre i det man driver med. https://no.wikipedia.org/wiki/Parkour Se der, det var nok det de drev med ja. Nå må jeg si at jeg mener det er mer effektivt å gå rundt benken enn å snurre på ryggen over, men det så nå stilig ut. Henning Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Artig fanget situasjon du viser her! Godt jobba! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hahaha! Knallmorsomt bilde!!! Tok meg 2 sek å se gag'en ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hahaha! Gøyalt at du ser det og at du rekker å trykke på avtrekkeren i riktig øyeblikk! Veldig bra Henning! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Artig fanget situasjon du viser her! Godt jobba! Hilsen Tove Hahaha! Knallmorsomt bilde!!! Tok meg 2 sek å se gag'en ;-) Hahaha! Gøyalt at du ser det og at du rekker å trykke på avtrekkeren i riktig øyeblikk! Veldig bra Henning! Tusen takk! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg