AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Det er ei jente som jeg har lyst til å ha det moro i halmen med. Vi er venner og ingen av oss vil ha noe mer enn vennskap relasjonsmessig. Jeg har signalisert for henne klart og tydelig at jeg har lyst til å "get down and dirty" med henne. Problemet mitt er at hun hverken sier klart ja eller klart nei. I det ene øyeblikket så virker hun lite interessert, men så i neste setning så er det akkurat som om hun "lokker" meg igjen. Hva er greia? Hvis hun virkelig ikke var interessert ville hun vel enten sagt klart i fra eller begynt å ignorere meg totalt? Anonymous poster hash: b81f2...f7a Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Get over it, et knull har ødelagt mange gode vennskap. 3 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Dessverre ikke noe nytt fenomen og dessverre bare noe vi må leve med. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) når du sier at hun "lokker" deg, hva mener du da helt spesifikt? "kanskje" betyr nei "blandede signaler" betyr nei tror du må innse at hun ikke tenker på deg når hun tar på seg selv.... det er viktig å sette sex i hue på dame med en gang... å starte med vennskap fører sjelden til noe ordentlig sex greier. Endret 1. juli 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Ja, det er jo mye "kanskje" riktignok, men hun vet også en del om hva jeg liker og av og til når vi prater så snakker hun om hva vi skulle gjort hvis vi endte opp i halmen. Kanskje hun bare liker å tease... Den rasjonelle delen av meg sier jo så klart at det beste ville vært å klare å legge det fra seg, men det er ikke så lett. Anonymous poster hash: b81f2...f7a Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Spill litt hard-to-get så er dere i halmen innen neste helg. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Har du prøvd å spørre? Evt å kysse henne? Jeg kødder ikke engang, det er overraskende hvor ofte det funker. Og det virker som om dere snakker åpent nok med hverandre til at det skal gå greit. Eventuelt, når hun snakker om hva hun skulle gjort, svar med hva du ville gjort. Hvis hun faktisk er interessert burde det bli åpenbart ganske fort. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Berører henne i underlivet, i det øyeblikket hun sier kanskje. Da er dere i gang Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Ja, det kan jo faktisk tenkes at hun responderer på handling bedre enn snakk. Jeg leser jo fort kroppsspråket hennes om hun er med på notene eller ikke. Anonymous poster hash: b81f2...f7a Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Berører henne i underlivet, i det øyeblikket hun sier kanskje. Da er dere i gang ..med en overgrepssak (i verste fall). Start litt mer forsiktig. Endret 1. juli 2015 av the_last_nick_left 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg