Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 LEGO-spillet basert på de berømte dinosaurfilmene favner for bredt.ANMELDELSE: LEGO Jurassic World Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Kan være enig med at det er dårlig for voksne. For mindre barn derimot så er det veldig underholdene pga dinosaurene. På dette spillet så er 4/10 riktig for voksne, men jeg hadde gitt en sterk 6/10 for mindre barn Et stort problem er grafikken på PC, den er bra, men hvis man kjører alt på max så krasjer spillet veldig ofte. DX11 fungerer ikke heller da krasjer spillet enda oftere. Pga det så er spillet kanskje nede i 2/10 Edit; Krasjproblemene trekker ikke ned min "barnekarakter" siden det ikke er like viktig for dem med grafikk og i min erfaring så blir de ikke mindre underholdt pga det. Endret 1. juli 2015 av Dante's Inferno 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Personlig synes jeg spillet var utrolig bra. Mye bedre enn på lenge og de siste superhelt spillene fra Marvel. Favoritten er kanskje pirates of the caribbean og indiana jones, men jurassic world kommer på en god tredje plass. Krysser nå fingrene for ghostbusters og james bond. Endret 1. juli 2015 av Abnorm Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. juli 2015 Del Skrevet 2. juli 2015 Liker dårlig som filmen da, ingen overraskelse Lenke til kommentar
NaggyNerd Skrevet 3. juli 2015 Del Skrevet 3. juli 2015 Alle disse spillene er jo helt like. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Metacritic-score på 70, her får det 40? Oh well, surmaga anmelder. Som fan av filmen (den første i hvert fall) er dette midt i blinken og en utrolig forbedring fra de siste års superhelt-tøys, for ikke å snakke om idioti som Harry Potter og Lord of the Rings.Indy og Star Wars var fantastisk, Batman fungerte bra, men resten har vært møl. Godt å se de tilbake i form. Så er det bare å håpe på Bond, Ghostbusters eller Back to the Future. Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 det var da voldsomt med disse lego spillene.. kunne heller tenkt et jurassic park world der du faktisk lager parken å styrer den! hadde vært digg ^^ ny versjon av det gamle jurassic park spillet som hadde det konsepte! hadde kjøpt det uten tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå