kjellst Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Bremsneshola Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Stilig! Veldig fin innramming og lurt å ha med en person for å vise størrelsen. Logoen synes jeg tar litt for mye fokus. Henning Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 1. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2015 Takker. Enig i det med logoen, kunne vært plassert annerledes 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Først så tenkte jeg på Torghattens åpning, men det stemte ikke helt med formen på "hullet". Men Bremsneshola er vel ikke gjennomgående slik Torghatten er. Fint bilde der bakgrunn med himmel og skyer også kommer godt fram. Ellers et klassisk fotomotiv kan jeg tenke meg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Der fikk du to skulpturer i en og samme eksponering gett - en stor hvit og en mørk liten. Kanskje så du ikke akkurat den virkningen i eksponeringsøyeblikket for da kunne du bøyd deg ned litt og slik blitt kvitt den blå trekanten til venstre som likevel ikke ødelegger så veldig mye. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Ble bra dette Kjell Stian! Er det skiltet dit? Har aldri vært der, men det kunne vært gøy. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Takk takk Ja hadde nok funket i Svart/hvitt også dette. Syns det er overaskende lite bilder av denne hula på nett.. Helene : Søk på Bremsneshatten, er stikk ut tur dit, og runda går forbi denne hula. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg