Gjest member-296438 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Footloose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Oops! Så nesten litt skummelt ut... Ellers var det - som så mange av dine bilder "insanely cool"! Må nesten spørre om det er tatt på oppdrag fra Vans? I såfall bør du få en meget bra pris fra dem!!! Superskarp og nydelig gjengivelse av et himmeltråkk ;-) Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Veldig kult! Enkelt og bra. Virkelig fine farger i dette bildet, kunne glatt ha blitt brukt i en Vans-reklame. Henning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Enkel og meget kreativ komposisjon. Flotte farger og skarpe sko mot en fin dus bakgrunn. Godt fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Kreativ komp !! Footloose, tankene går automatisk til Kenny Loggins sang/melodi fra kinosuksessen med samme navn på 80-tallet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Supert! Digger fargene i dette bildet, synes du treffer meget bra med både tonene og metningen. Enkelt, men fengende. Ikke bare “insanely” men også “instantly” cool Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Drittøft! Ser for meg gud som sitter og dingler med beina. Gud har tatoveringer og kule sko i min verden Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Takker for hyggelige tilbakemeldinger:-) Står noe i Boka om at Junior skal tilbake her på planeten, og det kan godt være at dette er første steg...... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Kult - rene reklamekunsten dette! Fargemetningen er litt sånn WOW - men det passer meget godt her. mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Kult - rene reklamekunsten dette! Fargemetningen er litt sånn WOW - men det passer meget godt her. mvh Jan Takker Jan:-) Fikk en wow følelse selv når jeg fikk det inn på maskinen. Bildet er tatt med Pentax 18-135 som er påstått blant enkelte, at den ikke gir skarpe bilder.....så der fikk de den:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg