Gå til innhold

Steder vi er glad for å ha, men helst ikke vil se1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott komposisjon , lys og flott himmel .

Apropos søppel så skal alt søppelet i Bergen sentrum nå gå under jorden i boss sug. Håper dette hjelper på rotte plagen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Dette er et godt bilde. Motlyset og perspektivet får pipene til å se litt ut som minareter, der de strekker seg mot himmelen.

Henning

Tusen takk for fin kommentar. :) Ideen var å lage litt flotte bilder av disse "stygge" stedene.

Apropos søppel så skal alt søppelet i Bergen sentrum nå gå under jorden i boss sug. Håper dette hjelper på rotte plagen.

Mvh

Alec

Hei Alec! :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.  Hvordan i alle dager skal de få til det da?  Skal de grave opp alle gatene i Bergen og legge rør?!  Som om det ikke var nok kaos fra før... :wee:

Lenke til kommentar

Godt formidlet bilde av to høye og "tynne" piper. Ruver nok i de nære omgivelser, men nødvendige er de.

Vennlig hilsen Ragnar

Ja de ruver høyt og er godt synlige, men jeg synes ikke det gjør så mye egentlig. :)

Hyggelig at du stikker innom og titter og kommenterer på bildene hver dag! :w00t:

Lenke til kommentar

Godt formidlet bilde av to høye og "tynne" piper. Ruver nok i de nære omgivelser, men nødvendige er de.

Vennlig hilsen Ragnar

Ja de ruver høyt og er godt synlige, men jeg synes ikke det gjør så mye egentlig. :)

Hyggelig at du stikker innom og titter og kommenterer på bildene hver dag! :w00t:

Både du og jeg er jo flittige til å gi kommentarer. Faktisk så kunne jeg ha lyst til å kommentere enda mer, det er mange fine bilder som presenteres her, men mange vil kanskje mene at det vel mye som det er. Det kan til og med hende at jeg selv får kommentar som takk for at jeg har gitt slik til vedkommende. Men er ikke derfor jeg er flittig på kommentarfronten.

Når det gjelder dine bidrag så er det blitt en god vane å kommentere de aller fleste av disse. Det er fordi jeg synes de har noe for seg og at de skiller seg ut fra mengden, og det kan være at jeg en sjelden gang også kan gi et lite råd om forbedring.

Skj

Lenke til kommentar

Nei, det forstår seg jo for dette kan jo gi damer spesielle assosiasjoner - hvertfall slik de blir fremstilt her.

Men bildet i det formatet blei fint og spesielt det.

Hvorvidt sola skulle kutta den ene eller ikke kan de lærde få lov å krangle om.

Roar

Ja, det må de gjerne krangle om hvis de vil :) Takk for nok en positiv kommentar :w00t: ...hvem var det som fikk assosiasjoner her..? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Jeg liker å tenke på de steder noen ikke liker vi har.....

Kreativ og veldig god ide:-)

Dette kan faktisk være en positiv plass, som tar rede på søpla og antageligvis omgjør det til energi (?) En annen ting ved slike anlegg, er at de er arkitektonisk stilig å se på, også uten assosiasjoner......

Flott presentert med god komp og fint lys. Synes himmelen ble vellykket, og etter det jeg har hørt, så er det visst der alle de vellykkede og "rett troende" også havner. Så da er det ikke dit jeg skal.......

Ha en fin kveld og så får vi se hvor vi havner i morra.

Lenke til kommentar

Jeg liker å tenke på de steder noen ikke liker vi har.....

Kreativ og veldig god ide:-)

Dette kan faktisk være en positiv plass, som tar rede på søpla og antageligvis omgjør det til energi (?) En annen ting ved slike anlegg, er at de er arkitektonisk stilig å se på, også uten assosiasjoner......

Flott presentert med god komp og fint lys. Synes himmelen ble vellykket, og etter det jeg har hørt, så er det visst der alle de vellykkede og "rett troende" også havner. Så da er det ikke dit jeg skal.......

Ha en fin kveld og så får vi se hvor vi havner i morra.

Hei du! :) Ja, det er jo en positiv plass forsåvidt. De produserer varme som blir fraktet rundt omkring til kommunale bygg eller noe sånt. Fjernvarmeanlegg kaller de det. ...vi møtes vel en dag du og jeg da...;) ha en fantastisk kveld i varmen! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fjernvarmeanlegg kaller de det. ...vi møtes vel en dag du og jeg da...;)

Ta med deg kamera da, så tar vi ei runde:-) Kan bli morsomt både for oss og de som er igjen på Akam:-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Dette er et godt bilde. Motlyset og perspektivet får pipene til å se litt ut som minareter, der de strekker seg mot himmelen.

Henning

Tusen takk for fin kommentar. :) Ideen var å lage litt flotte bilder av disse "stygge" stedene.

Mvh

Alec

Hei Alec! :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.  Hvordan i alle dager skal de få til det da?  Skal de grave opp alle gatene i Bergen og legge rør?!  Som om det ikke var nok kaos fra før... :wee:

Prosjektet er visstnok snart ferdigstilt , så på nyhetene i går at det skal tas i bruk i løpet av året. Hurrah i så fall.

Så får vi noe positivt igjen for all gravingen som har pågått.

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...